Στις αρχές του καλοκαιριού, και μετά την παρουσίαση της δεύτερης γενιάς του Clubman, η MINI παρουσίασε το νέο σήμα της, το οποίο θα φοράνε όλα τα μοντέλα της από τον Μάρτιο του 2018.

Η βρετανική εταιρία βρίσκεται σε φάση αναδιοργάνωσης της γκάμας της, καθώς μετά την κατάργηση των Coupe και Roadster, θα μειώσει τη γκάμα της σε πέντε “superhero” μοντέλα, και στην επόμενη τριετία θα παρουσιάσει ένα νέο μοντέλο, το οποίο λέγεται ότι θα είναι ένα ηλεκτρικό crossover, και θα τοποθετηθεί κάτω από το Countryman.

Το νέο λογότυπο πιστοποιεί την αλλαγή της πλεύσης-γκάμας της, και σύμφωνα με την εταιρεία, οι παραπάνω αλλαγές θα δημιουργήσουν μια νέα οπτική ταυτότητα για την MINI και το λογότυπο θα είναι η απαρχή τους. Από το νέο λογότυπο, λείπουν τα φτερά εκατέρωθεν, καθώς έχουν αντικατασταθεί με ευθείες γραμμές, που συμβολίζουν μεν το ίδιο πράγμα αλλά με απλούστερο -δισδιάστατο- τρόπο. Σύμφωνα με το δελτίο τύπου:

Η αρχική ιδέα πίσω από το σχεδιασμό των MINI ήταν να αναπτυχθεί ένα ιδιαίτερα αποδοτικό αυτοκίνητο που επικεντρώνεται στα ουσιώδη, αλλά το οποίο θα είχε την ευελιξία να προσφέρει μια μοναδική οδηγική εμπειρία. Αυτός ο συνδυασμός της σαφούς, συναισθηματικής σχεδίασης με έμφαση στην ουσία, θα καθορίζει πλέον τη νέα εμφάνιση της μάρκας. Ένα δισδιάστατο λογότυπο, νέα γραμματοσειρά και νέα τονικότητα, υπογραμμίζουν τη βασική ιδέα της σαφήνειας και της αυθεντικότητας και διασφαλίζει ότι η μάρκα συνεχίζει να διαμορφώνεται στο πνεύμα των καιρών.