Μόνο κλίμα συνεργασίας δεν υπάρχει μεταξύ των διοικούντων του αθλήματος και των κατασκευαστών κινητήρων. Η Formula 1 προετοιμάζεται για νέους κανονισμούς όσον αφορά τους κινητήρες του 2021, ωστόσο οι πρώτες ιδέες δεν άρεσαν σε Mercedes, Ferrari και Renault, με τις δύο πρώτες να απειλούν με αποχώρηση από το άθλημα.

Η Liberty Media είναι διατεθειμένη να φτάσει στην καλύτερη δυνατή λύση που θα έχει καθολική αποδοχή, ωστόσο αυτό δεν είναι εύκολο, καθώς οι κορυφαίοι κατασκευαστές δεν θέλουν τυποποιημένα εξαρτήματα, κάτι που οι ιδιοκτήτες του αθλήματος κάνουν για να περιορίσουν το κόστος και να προσελκύσουν νέους κατασκευαστές.

Ο Jean Todt προειδοποιεί την Liberty, λέγοντας ότι το πρώτο που θα πρέπει να κάνουν είναι να σεβαστούν τους τωρινούς κατασκευαστές, διότι τα αποτελέσματα ίσως είναι αντίθετα από αυτά που θέλουν.

Θα ήταν άδικο να υποτιμηθούν οι τωρινοί κατασκευαστές κινητήρων και να ακούν αυτούς που ίσως έρθουν. Για ‘μένα, είναι σημαντικό υπό το πρίσμα της τωρινής κατάστασης να δούμε ποια είναι η καλύτερη μελλοντική εξέλιξη για τον κινητήρα, αλλά με σεβασμό στις επενδύσεις που έχουν κάνει αυτοί μέχρι στιγμής.

Ο Πρόεδρος της FIA υποστήριζε από την αρχή τους turbo V6 κινητήρα, και συνεχίζει να το κάνει. Ωστόσο, λέει ότι θα πρέπει να βρεθεί η χρυσή τομή, προκειμένου οι τωρινοί κατασκευαστές να μείνουν ικανοποιημένοι, αλλά και οι νέοι να μπουν στο άθλημα.

Είναι σαφές τι πιστεύω εγώ για τον κινητήρα αν με ρωτάτε, ήταν ένα ενδιαφέρον παράδειγμα. Πιστεύω ότι είναι υπερβολικά περίπλοκοι. Είμαι κατά ενός εντελώς νέου κινητήρα, μα πιστεύω ότι θα πρέπει να καταλάβουμε τον τωρινό κινητήρα και να επιτρέψουμε στους πραγματικούς κατασκευαστές που έχουν επενδύσει πολλά να μπορούν να απολαύσουν αυτό στο οποίο έχουν επενδύσει για την επόμενη γενιά κινητήρων, κι επίσης να ενθαρρύνουμε αυτούς που θα έρθουν.