Οι συνέπειες της απουσίας από την κορυφή είναι εμφανείς ακόμα κι όταν έχεις το όνομα της McLaren. Η ανταγωνιστικότητα της βρετανικής ομάδας βρίσκεται στα τάρταρα τα τελευταία τρία χρόνια, με πάρα πολλές εγκαταλείψεις και προβλήματα αξιοπιστίας, λόγω του κινητήρα της Honda, κάτι που ανάγκασε τους επί κεφαλής να σταματήσουν τη συνεργασία τους, ώστε να μάχονται ξανά για το βάθρο, κάτι που δεν μπορούσαν να κάνουν με το χειρότερο power unit του grid.

Η λύση της Renault φαίνεται καλύτερη, αλλά αυτό δε θα πρέπει να σημαίνει πως η ομάδα του Woking θα έχει κάποιον μεγάλο χορηγό για το 2018. Ο Zak Brown έχει πολλές επαφές, ωστόσο το αφεντικό της McLaren λέει πως δεν πρόκειται να αλλάξει το όνομα της ομάδας του, όπως για παράδειγμα γίνεται στο NASCAR.

Δε νομίζω ότι θα έχουμε έναν χορηγό τίτλου. Αυτό που πιστεύω ότι θα έχουμε είναι σημαντικοί συνεργάτες. Αν κοιτάξετε τη Formula 1, κανείς στην πραγματικότητα δεν έχει χορηγό στο όνομα της ομάδας, οπότε δε νομίζω ότι έχει πολλή αξία. Είμαστε η McLaren, όχι η ABC McLaren. Υπάρχει ένα σημαντικό dranding, αλλά δε θέλουμε να πουλήσουμε τον τίτλο, θέλουμε να κρατήσουμε το όνομά μας, McLaren. Στο NASCAR, οι οδηγοί εκπαιδεύονται να βγουν από το αυτοκίνητο και να λένε: «Θα ήθελα να ευχαριστήσω την Chandon Ford σήμερα». Αυτό δε συμβαίνει στη Formula 1, οπότε θέλουμε να προστατέψουμε την φίρμα μας.

Ο Αμερικανός είναι αρκετά καλός στο να προσεγγίζει εταιρείες, έχοντας υπογράψει με κάποιους χορηγούς, ωστόσο δεν θέλει να αναφέρει λεπτομέρειες, τουλάχιστον όχι για την ώρα. Επιπλέον, ο Brown πιστεύει πως το μέλλον της McLaren μόνο θετικό μπορεί να είναι, λόγω οδηγών, κινητήρα, αλλά και του κλίματος που επικρατεί στο εργοστάσιο.

Έχουμε υπογράψει με κάποιους χορηγούς, όμως δεν ξέρω πότε ακριβώς θα τους ανακοινώσουμε. Δεν έχουμε τελειώσει ακόμα, οπότε όλοι οι χορηγοί είναι ευπρόσδεκτοι. Έχουμε πολύ ενθουσιασμό. Υπάρχει ένα καλό buzz γύρω από τη Formula 1, οι τηλεοπτικές εκπομπές στην τηλεόραση έχουν αυξηθεί, οι live μεταδώσεις, οι νέοι ιδιοκτήτες, το στρατηγικό όραμα, επομένως υπάρχει δυναμική γύρω από τη Formula 1.

Κι επίσης, υπάρχει μια δυναμική πίσω από τη McLaren. Έχουμε τον Fernando, έχουμε τον Stoffel, έχουμε τον Lando να ανεβαίνει, έχουμε νέο προμηθευτή κινητήρων, έτσι γενικά νιώθουμε ότι έχουμε κάποιον άνεμο πίσω μας.