H Toyota ανακοίνωσε πως θα παραμείνει στο WEC την σεζόν 2018/2019, στη προσπάθειά της να κατακτήσει τον 24-ωρο αγώνα του Le Mans, με τον Fernando Alonso να συμμετέχει στον διάσημο αγώνα αντοχής, προκειμένου να κάνει το όνειρό του πραγματικότητα, που δεν είναι άλλο από το να κατακτήσει το Triple Crown.

Η σεζόν 2018/2019 θα έχει διάρκεια 14 μηνών και θα περιλαμβάνει δύο 24ωρους αγώνες στο Le Mans, έναν τον Ιούνιο του 2018 και έναν τον Ιούνιο του 2019. Η Toyota θα συμμετέχει στη κορυφαία κατηγορία LMP1, ενώ επιθυμία της είναι να κατασκευάσει ένα υβριδικό supercar που θα αντλεί στοιχεία από το αγωνιστικό TS050 Hybrid.

Αυτό δήλωσε ο πρόεδρος της εταιρίας, Akio Toyoda, με την ιαπωνική εταιρία να έχει δώσει μια teaser φωτογραφία ενός υβριδικού πρωτότυπο supercar που θα παρουσιάσει τον επόμενο μήνα στο Tokyo Auto Salon. Ο Toyoda συμπλήρωσε πως η Toyota θέλει να δει την υβριδική τεχνολογία του TS050 Hybrid στον δρόμο, χωρίς ωστόσο να ανακοινώνει πότε να περιμένουμε το υβριδικό supercar να περνά στην αγορά.

  • SAMURAI-66

    Η τεχνογνωσια που απεκτησε και η εμπλοκη στους αγωνες της δινει τον απαραιτητο αερα να δημιουργει υψηλης αξιας και επιδοσεων οχηματα μπαινοντας σε κατηγοριες που μεχρι σημερα ηταν κλειστες για τους ιαπωνες γιατι δεν ειχαν ασχοληθει εκτενως οπως η lamborghini και η ferrari.
    Εχει και το αφθονο χρημα συνοδοιπορο της ωστε τα ονειρα της να γινουν ευκολα πραγματικοτητα και ετσι ενα ακομα σουπερ καρ επιπεδου lexus lfa αυτη την φορα απο την μαμα toyota θα ειναι γεγονος,ενω αν κανει και νικες στο wec το ιματζ της θα απογειωθει περαιτερω!

    • ”ενω αν κανει και νικες στο wec το ιματζ της θα απογειωθει περαιτερω!”
      νικες εχει κανει και πολλες μαλιστα στο WEC…πες το…στο LE MANS θελεις να κανει απλα εκει εχει βρει το δασκαλο της !!!

      παντως μακαρι να βγαλει ενα supercar η ΤΟΥΟΤΑ το εχει αναγκη η αυτοκινηση !!!! :-D

    • Mika

      θα εχει σοβαρο ανταγωνισμο του χρονου απο ιδιωτες, μη θεωρεις τιποτα δεδομενο, μ αυτη την ομαδα!
      :p

    • βρε ας την κανει επιτελους την πολυποθτη νικη…να φυγει τουλαχιστον με ψηλα το κεφαλι απο τον θεσμο !!!
      αλλοι φυγαν και νυχτα…………

    • Moby Dick

      Για την innovator Nissan λες;

    • Τόσο πολυ τους φωτογράφισα ;;;; 😂😂😂😂

    • shaoqing14

      Τοσο σοβαρο ανταγωνισμο οπως η φαου βε στο wrc εναντιων του τιτανα χιρβονεν και των λοιπων ιδιωτων..

    • Mika

      Kριμα που εφυγε….Ακομα και τωρα θα γλενταγε…

    • shaoqing14

      Κατσε να ητανε ο αλσατος η ο hollywood στα μετρια αμαξια της citroen και της toyota καλα για την hyundai δεν το συζητω με εναν καλο οδηγο θα το ειχε παρει το πρωταθλημα,να δουμε ποιος θα γλενταγε ποιον αλλα μολις δουμε καποιον σοβαρο ανταγωνιστη την κανουμε με ελαφρια πηδηματακια και εχω μονος μου να ετρεχα πρωτος θα ημουν,κλασσικη τακτικη κουβαγκεν….απο εδω και περα θα εχουν αφθονο χρονο να ασχολουνται με της λαδιερες fsi tsi με τα dsg και με τα tdi…..

    • Mika

      Καλα μη το λες, για τη Τοyota δεν ειναι αυταποδεικτο, και μονη της να τρεχει, μπορει να σκονταψει!!!

    • Mrdesperado32

      φετος μαλλον δεν ηταν η πορσε ο δασκαλος αλλα ο κυριος που εδωσε συγχαρητηρια στον kobayashi στα πιτ και του καψε τον δισκο…μη ξεχναμε λεπτομερειες

    • υπαρχουν ευκολες και δυσκολες νικες……η ιστορια εγραψε για αλλη μια φορα Porsche !!!
      μην ξεχνας πως ολοι οι JDM μιλαν για την μεγαλη νικη της MAZDA πριν 25 χρονια….που αμα σου θυμισω τις επτομεριες θα σε ”ξενερωσουν” !!!
      θελω να πω..πως μετα απο χρονια ολοι θα θυμοντε τον νικητη και οχι τις λεπτομεριες !!!
      η ιστορια εγραψε με χρυσα γραμματα το ονομα της Porsche…….τις λεπτομεριες τις θυμουντε οι υπολοιποι για να γινετε κουβεντα !!

    • Mrdesperado32

      Η mazda ειναι αξια συγχαρητηριων γτ πηρε εναν αναξιοπιιστο κινητηρα τον εξελιξε και κερδισε αγωνα αντοχης…οσα πρωταθληματα και να χει ο γαυρος στα ματια τα δικα μου και των υπολοιπων μη γαυρων θα υπαρχει η ρετσινια της διαιτησιας…βεβαιως και η ππρσε ειναι κορυφη σ αυτο που κανει αλλα οι λεπτομερειες σρ μια νικη κανουν τη διαφορα..

    • μα αυτο σε λεω…..με ενα αναξιοπιστο μοτερ κεριδσε εναν αγωνα που αν θυμηθεις τις λεπτομεριες δεν τον κερδισε…..
      αυτο που λες για την ΤΟΥΟΤΑ και την Porsche….
      απλα στη μια περιπτωση κανεις τα στραβα τα ματια..ενω στην αλλη οχι !!!
      αυτο που σε ειπα κανεις ομως…..μετα απο 25 χρονια….ολοι απλα ΘΥΜΟΥΝΤΕ τον ΝΙΚΗΤΗ και οχι τις λεπτομεριες !!!

    • Mrdesperado32

      δε κανω τα στραβα ματια..δεν εχω ιδεα τι ειχει παιχτει.δωσε ενα λινκ να μαθω

    • που να βρω λινκ…δες τον αγωνα…..η ψαξε τιποτα highlights !

    • Mrdesperado32

      ναι ρε παιδι μου πες μου τι περιπου εγινε…απ το βιντεο τι να καταλαβω?

    • Στον αγώνα του 91 η C11 έκανε χρόνο στο quallifying 3:31.270,3:35.265,3:35.957 τα τρια σε αντίθεση με το 787B με χρόνο 3:43.503 το ένα και 3:46.641 το άλλο. Και στον αγώνα 3:35.564 με τον Michael.
      To Mazda πηρε την νίκη μιας και αποδείχτηκε σκληρό καρύδι και δεν άφηνε τα Mercedes να ξεφύγουν πολύ μπροστά, μέχρι που εγκατέλειψαν…..

    • Mrdesperado32

      αυτα που μου λες αφορουν ολα στο αγωνιστικο κομματι…δεν εει σχεση με τη λεπτομερεια που εγραψα εγω πιο πανω που αν θελει κανεις πιστευει οτι η πραξη εκεινου ηταν αφθορμητη

    • μα η Πορσε νικησε λες γιατι τον εχασε τον αγωνα η ΤΟΥΟΤΑ !!!
      το ιδιο πραμα σου λεω και εγω εδω….οτι η MAZDA στον αγωνα δεν ειχε ελπιδα καμια….αλλα τον κερδισε γιατι τα mercedes χαλασαν !!!
      που το χανω ?????

      παντως μετα η mazda εχει αλλους 20 αγωνες….και καμια νικη !!!! αλλα δες ολοι πως μιλανε για το 787 !!!! αυτο για να ξερουμε γιατι ολοι καιγονται για μια νικη στο Le MANS !!!

    • Mrdesperado32

      εγω λεω οπως τα διαβαζω…οτι το τουοτα που ηταν μπροστα χαλασε χαρη στο τυπο που εκανε νοηματα στα πιτ που ετυχε να φοραει κ παρομοια στολη με τους αγωνοδικες…δε χαλασε γτ πιεστηκε απ τη πορσε που ηταν πισω..στη περιπτωση της μαζντα κερδισε γτ τα μερκ δεν ειχαν αξιοπιστια στον αγωνα..εκει πονταρε η μαζντα και της εκατσε με ενα κινητηρα που δεν ηταν καθολου αξιοπιστος και γι αυτο εχει μεινει στην ιστορια..οπως και στο οτι η μαζντα ανεκαθεν ηταν πολυ μικρη εταιρεια

    • καλα αστο !!!!

    • Mrdesperado32

      okkkkk

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Φιλε μου αν δεν γνωριζεις τι εγινε θα σου πω, ειχαν αλλαξει οι κανονισμοι και προωθουσαν αυτοκινητα με κινητηρες F1 και επειδη οι F1 κινητηρες δεν αντεχαν τα 5000 χιλιομετρα, επιστρατευσαν τα παλια C. Τα παλια group C, πλεον C2 ειχαν περιορισμους ,100 κιλα πεναλτυ 2550 λιτρα για ολο των αγωνα, ενω η Mazda ετρεχε με 830 κιλα λογω ενος εξυπνου παραθυρου που βρηκε. Αξια η νικη της Mazda αλλα στο θεσμο του WSC δεν εκανε αλλη νικη σε οσους αγωνες συμμετειχε.

    • Mrdesperado32

      ευχαριστω για την ενημερωση..απ οτι ειδα η μαζντα γενικα ηταν πολυ αργη αλλα πονταρε στην αξιοπιστια και της βγηκε συμφωνα με το αποτελεσμα…και περυσι και φετος η τουοτα φαινοταν πιο γρηγορη αλλα αν δεν εισαι αξιοπιστος δεν κερδιζεις στο λεμαν…ειδικα περυσι ηταν τργικη η καταληξη γι αυτους

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Καλα ρε Μπαμπη εκανες copy paste το σχολιο μου, θα ζητησω πνευματικα δικαιωματα.

    • xaxaxxaaxaxaxxaaxεκανα τροποποιηση το μιχαλακης με το michael !!!! εψαχνα ενα λινκ για να ποσταρω στον @de@mrdesperado32:disqus και μου εβγαλε το αρθρο που τα εχουμε ξαναπει !!! και το σχολιο σου ταιριαζε κουτι !!!! αλλα δεν βγαλαμε ακρη !!!! :-D

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Δεν σε προβληματιζει που εκανε η Mazda μονο μια νικη στο θεσμο τα χρονια που συμμετειχε;

    • Mrdesperado32

      η μαζντα πηρε τη νικη αυτη γτ εγκατελειψαν τα μερκ..οχι γτ ηταν πιο γρηγοροι αλλα γτ ηταν πιο αξιοπιστοι

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Ναι ομως βοηθησε το παραθυρακι που ειχε η Mazda με τα λιγοτερα κιλα -170.
      Οπως και να εχει κανεις δεν θα θυμαται πως κερδισε αλλα οτι κερδισε και αυτο εχει σημασια.
      Το ιδιο και με την Porsche.

    • Mrdesperado32

      μα συμφωνα με τους χρονους δε τη βοηθησε και πολυ το βαρος γτ ηταν αργη σε σχεση με τους υπολοιπους…δε κερδισε δηλαδη λογω του μικροτερου βαρους αλλα λογω αξιοπιστιας απ την πλευρα της και αναξιοπιστις απ τους αλλους

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Δεν ηταν και τοσο αργη, ηταν σχετικα κοντα στους πρωτους αλλα οι αλλοι ειχαν εκτος τα πεναλτυ και εξικονομηση καυσιμου, πραμα που δεν συνεβησε στα Mazda. Τελικα στον αγωνα αποδειχθηκε πιο αξιοπιστη απο τα φαβορι Mercedes και κερδισε μπροστα απο τα Jaguar, Porsche, Peugeot.

    • Moby Dick

      Nίκες η Toyota στο WEC έχει κάνει αρκετές, καθώς επίσης έχει κατακτήσει και ένα παγκόσμιο πρωτάθλημα το 2014 στην LMP1 κατηγορία. Το ζητούμενο για την Toyota είναι να κερδίσει το LEMANS, το οποίο δεν έχει κερδίσει ΠΟΤΕ απ’ το 1985 που προσπαθεί. Aλλά ακόμα και αν το καταφέρει τώρα, δεν θα έχει ουδεμία αξία αν δεν μπούν ισχυροί αντίπαλοι. Το να κερδίσει ανίσχυρους αντιπάλους απλά δεν έχει νόημα και μπορώ να σου πω οτι αντίθετα θα είναι και ψιλοξεφτίλα. Να παρακαλάς να μπεί καμιά μεγάλη εταιρεία ώστε να έχει σοβαρό ανταγωνισμό. Μην ξεχνάς οτι η αξία της νίκης του νικητή εξαρτάται απ’ την αξία του ηττημένου!

    • Mrdesperado32

      σωστα ολα αυτα που λες…αλλα η πορσε τα παρατησε οχι η τουοτα…και αν εισαι χαρουμενος που η ομαδα σου παρατησε το wec για να μπει στα ρευματα τοτε μαλλον καπου κανεις λαθος

    • Moby Dick

      Αυτή είναι η γνώμη σου.

      Η αλήθεια είναι οτι είμαι πολύ χαρούμενος που η ομάδα μου σάρωσε τα πάντα επι τρία σερί χρόνια, κατέκτησε 3 σερί Λεμάνς και 6 πρωταθλήματα και μετά “τα παράτησε”, “για να μπει στα ρεύματα”, οπου είναι βέβαιο οτι θα σαρώσει κι εκεί, συνεχίζοντας την σπουδή που ξεκίνησε το 2014 για το ηλεκτρικό της μέλλον.

      Το μέλλον της αυτοκίνησης (που είναι δεδομένο οτι στρέφεται προς τον ηλεκτρισμό στο σύνολό της) θα δείξει ποιός κάνει λάθος.

    • Mrdesperado32

      Εγω ενα θα πω…οτι αν εισαι υγιεις φιλαθλος της πορσε και οχι με κλειστα ματια σε οτι κανει η ομαδα ,σιγουρα απογοητευεσαι που παραταει εναν ιστορικο αγωνα για κατι τοσο ξενερωτο…το ξερεις και εσυ οτι δεν το κανει γτ το ρευμα ειναι το μελλον αλλα για μειωση κοστους μετα το σκανδαλο του dieselgate οπως εκανε και η αουντι οπως και η vw στο wrc…να λεμε τα πραγματα ως εχουν και να μη δικαιολογουμε τα αδικαιολογητα

    • Moby Dick

      Και γι’ αυτό να το κάνει εσύ τι πρόβλημα έχεις; Η Porsche βγήκε ως η εταιρεία που κέρδισε τα πάντα, οχι ως αποτυχημένη. Αυτά που γράφεις δεν βγάζουν νόημα.

    • Mrdesperado32

      Κανενα προβλημα δεν εχω…συζητηση κανουμε..πες μου σε ποιο σημειο ακριβως δε βγαζουν νοημα αυτα που γραφω.να στα ξεδιαλυνω

    • Moby Dick

      Για τον απλούστατο λόγο οτι δεν μπορείς να εγκαλείς μια εταιρεία που σάρωσε όσο ήταν μέσα, που βγήκε! Και να χρησιμοποιείς μάλιστα το ρήμα “τα παράτησε”!

      Αυτό που λές θα είχε νόημα αν έχανε συνέχεια. Αν έχανε συνέχεια και ξαφνικά έβγαινε για να πάει στην FE, θα έβγαζε νόημα αυτή η κριτική, με την έννοια οτι ο ηλεκτρισμός θα αποτελούσε δικαιολογία για να βγεί και θα γελάγαμε όλοι μαζί της όντως.

      Το οτι βγαίνει για το dieselgate επίσης δεν ισχύει διότι και στην FE θα έχει τα αντίστοιχα έξοδα που είχε στο WEC (και ίσως και περισσότερα), οπότε όπως βλέπεις παλικάρι δεν πρόκειται για μείωση εξόδων.

      Η πραγματικότητα όπως έγραψα και παραπάνω είναι οτι ο ηλεκτρισμός για την Porsche αποτελεί ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ επιλογή εδώ και χρόνια. Και η επιλογή της FE εξυπηρετεί αυτόν τον σκοπό και απο πλευράς της ουσίας σε αυτήν την επένδυση αλλά και απο πλευράς του marketing προς αυτήν την κατεύθυνση.

    • Mrdesperado32

      μαλλον εισαι τοσο φανατικος που ακρη δε βγαινει σε μια συζητηση…εφτασες σε σημειο να συγκρινεις την Ε με το WEC σε εξοδα για να δικαολογησεις την πορσε…δεν ειναι κακο να κανουμε κριτικη σε μια εταιρεια οσο φανατικοι και να μαστε…σα να μ λες οτι η φεραρρι θα παρατησει την f1 για να παει στα ηλεκτρικα και οι οπαδοι της θα πουνε μπραβο που θα παει σε ενα αχρωμο και αοσμο αθλημα με μηδεν οπαδους και ιστορια…εγω που δεν ασχολουμαι φανατικα με τον μηχανοκινητο αθλητισμο εχω την κριτικη ικανοτητα να δω τις διαφορες..

    • Moby Dick

      Εντάξει είσαι πρώτος!

    • shaoqing14

      Το ιδιο ισχυει για την φαου βε ουσιαστικα μονη της ετρεχε στο wrc,4 πρωταθληματα χωρις καμια αξια…..

  • mixalhs7

    Άρα το επερχόμενο sportscar της Gazoo θα αποκτήσει και αδερφό supercar. Ενδιαφέρον!!