Φρικτό θεωρεί το Halo η Mercedes

Σχετικά άρθρα

Καμιά ομάδα δε θέλει να ενσωματώσει το απαράδεκτο αισθητικά σύστημα Halo που θα έχουν όλα τα μονοθέσια από το 2018. Η FIA επιδιώκει να αυξήσει την ασφάλεια του κεφαλιού, γι’ αυτό και θεωρεί πως η καλύτερη δυνατή λύση είναι το Halo, παρόλο που ο κόσμος, οι οδηγοί και οι μηχανικοί είναι αντίθετοι, ο καθένας για τους δικός του λόγους.

Το να ενσωματώσεις ένα τέτοιο σύστημα στο μονοθέσιο, δεν είναι καθόλου εύκολο. Η Force India θεωρεί πως το επιπλέον βάρος μπορεί να φτάσει τα 14 κιλά, ενώ τώρα ο Toto Wolff χαρακτηρίζει ως «εξωγήινο» το σύστημα, λέγοντας ότι θα το έβγαζε από το μονοθέσιο αν είχε τη συγκεκριμένη επιλογή.

Είναι ένα φρικτό κομμάτι. Είχαμε την ενημέρωση και το είδαμε. Είναι ένα τεράστιο κομμάτι μετάλλου, πάρα πολύ βαρύ, φαίνεται σαν να είναι εντελώς εξωγήινο και θα το ήθελα να το δω εκτός μονοθεσίου αν μπορούσα. Αλλά, θα πρέπει να κοιτάξουμε την ασφάλεια του οδηγού και, αν υπάρχει μια συσκευή που να βοηθάει στην προστασία, τότε θα πρέπει να τη βάλουμε στο μονοθέσιο.

Ο επί κεφαλής της γερμανικής ομάδας πιστεύει πως το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι το βάρος και το γεγονός ότι το κέντρο βάρους θα ανέβει, κάτι που κανείς δε θέλει όταν μιλάμε για ένα αγωνιστικό.

Ίσως στο μέλλον να μπορέσουμε να βρούμε μία λύση που είναι πιο όμορφη από το Halo. Όσον αφορά την αεροδυναμική, δεν επηρεάζει τόσο πολύ και όλοι έχουν το ίδιο πρόβλημα. Με όλα τα μπουλόνια και τα σχετικά, πρέπει να βάλεις περίπου 10 δέκα κιλά που θα έχεις στο υψηλότερο σημείο του μονοθεσίου. Οπότε, το κέντρο βάρους μετακινείται τόσο ψηλά και πρέπει να το αντισταθμίσεις. Όλα είναι λάθος!

ΠηγήESPN

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Αποχωρεί από την Red Bull ο Adrian Newey

Ο επικεφαλής σχεδιασμού της Red Bull, Adrian Newey, πρόκειται να αποχωρήσει από την ομάδα μετά τη διαμάχη που έχει ξεσπάσει εντός της αυστριακής ομάδας...