Η Singer Vehicle Design κάνει “χρυσές δουλειές” προσφέροντας την Porsche 911 των 70’s, σήμερα. Κρίμα δεν είναι να μείνουν έξω τα 90’s; Με αυτό τον τρόπο λειτούργησε το σκεπτικό της Guntherwerks, η οποία παρουσίασε μια 993 με ατμοσφαιρικό κινητήρα 4 λίτρων και 400 ίππων και ο Matt Farah είχε την ευκαιρία να δοκιμάσει μια.
Η εμβληματική 993 εξοπλιζόταν με έναν boxer 3,6 λίτρων και 270 ίππων, κάτι που σημαίνει πως η 400R είναι πάνω από την αντίστοιχη RS και στα ίδια επίπεδα με την Turbo. Εκτός της μηχανικής αναβάθμισης, η Guntherwerks “φουσκώνει” την 993 με ένα widebody kit για να έρθει πιο κοντά στην GT2, “ντύνει” τους προφυλακτήρες, τα φτερά και την οροφή με ανθρακονήματα, χαμηλώνει το αμάξωμα χάρις στο σετ αναρτήσεων Clubsport της ΚW και τοποθετεί Pirelli P-Zero Rosso διαστάσεων 315/30/R18 στους πίσω τροχούς.
Το εσωτερικό συναντάμε alcantara και δέρμα, τα πίσω καθίσματα “χαιρετίζουν” προς τέρψη ενός ανθρακονημάτινου panel, ενώ και αυτά οδηγού-συνοδηγού είναι κατασκευασμένα από το ίδιο υλικό. Δεν λείπει και μισό roll cage, στα πρότυπα της GT2 RS. Μόλις 25 θα κατασκευαστούν (για αρχή) με το κόστος κάθε 400R να ξεπερνά τις €500.000. Εάν δεν διαθέτεις τον απαραίτητο παρά, αλλά σου περισσεύει μια 993 η Guntherwerks αναλαμβάνει να την μεταποιήσει σε 400R, στην προνομιακή τιμή των €370.000.