Η Mercedes παρουσίασε τη νέα γενιά της G-Class στο περιθώριο της έκθεσης του Detroit. Η εμφάνισή του μοντέλου θυμίζει περισσότερο ως ένα facelift της προηγούμενης γενιάς και όχι ένα εντελώς νέο μοντέλο, με το αυτοκίνητο να φέρει LED προβολείς, με τις διαστάσεις του να έχουν μεγαλώσει κατά 5,3 εκατοστά σε μήκος και κατά 12,1 εκατοστά σε πλάτος, κάτι που μεταφράζεται σε περισσότερο χώρο για τους επιβάτες.

Οι εκτός δρόμου δυνατότητες της G-Class βελτιώθηκαν με την Mercedes να τοποθετεί σε αυτή ανεξάρτητη μπροστά ανάρτηση και νέο άξονα μπροστά, ενώ πίσω συναντάμε ημιάκαμπτο άξονα. Το μοντέλο διαθέτει πέντε προγράμματα λειτουργίας, τα Comfort, Sport, Individual, Eco και G-Mode, με το τελευταίο να ενεργοποιείται αυτόματα όταν επιλεγεί η αργή σχέση στο κιβώτιο. Η G-Glass βασίζεται σε πλαίσιο τύπου σκάλας και μπορεί να κινηθεί σε νερό ύψους έως 70 εκατοστών, με την απόσταση από το έδαφος να αυξάνεται κατά 6 χιλιοστά και να φτάνει τα 241 χιλιοστά. Έχει γωνία προσέγγισης 31 μοίρες, διαφυγής 30 μοίρες και ράμπας 26 μοίρες.

Το βάρος της έχει μειωθεί κατά 170 κιλά λόγω χρήσης χάλυβα υψηλής αντοχής και αλουμινίου. Αρχικά θα προσφέρεται με έναν twin-turbo V8 4,0-λίτρων κινητήρα απόδοσης 422 ίππων με 610 Nm ροπής και εξοπλίζεται με τρία διαφορικά με δυνατότητα κλειδώματος. Ο κινητήρας συνδυάζεται με 9-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων με μετατροπέα ροπής που στέλνει το 40% της ροπής στον μπροστά άξονα και το 60% στον πίσω.

Στο εσωτερικό ξεχωρίζει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3″ αλλά και η 12,3″ οθόνη του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Οι αεραγωγοί έχουν κυκλικό σχήμα, με την κονσόλα να διαθέτει ξύλινες, carbon και αλουμινένιες λεπτομέρειες. Η βασική έκδοση φέρει συμβατικό, αναλογικό πίνακα οργάνων που συνδυάζεται με μία οθόνη 7 ιντσών, ενώ στην κεντρική κονσόλα υπάρχει μία οθόνη 8,4 ιντσών. Οι επιβάτες διαθέτουν περισσότερο χώρο στη διάθεσή τους, με τις πλάτες των πίσω καθισμάτων να αναδιπλώνονται σε ποσοστό 40:60.

  • gv

    οχι πως με χαλαει και ετσι αλλα κατα τη γνωμη μου θα επρεπε να κανουν πιο ριζικο ανασχεδιασμο..
    να κρατησει τα ρετρο στοιχεια αλλα να γινει πιο μοντερνο σχεδιαστικα..
    οπως τολμησε η land rover με το DC100 το οποιο βεβαια ειναι προτοτυπο ακομη αλλα φανταζομαι καπως ετσι θα μοιαζει το νεο defender..

    • DimitrisBXL

      Μα κρατησαν τα ρετρο στοιχεια και εκαναν ριζικες αλλαγες στα μηχανικα μερη. Δεν ειναι και λιγα 12 εκ. επιπλεον πλατος

  • Smartass

    Οι Ρώσοι έχουν ίδιο και σχεδόν απαράλλαχτο από 1977 το Lada Niva – Lada Niva Urban.
    Και οι γερμανοί έχουν ίδιο και σχεδόν απαράλλαχτο από 1979 το Μ/S G-Class.

  • SAMURAI-66

    Κλασικη φιγουρα αλλα σε καμια περιπτωση νεο μοντελο,τιποτα περισσοτερο απο ενα απλο και ελαχιστο facelift οποτε τζαμπα η μανια των γερμανων να παρουσιαζουν σαν κατι καινουργιο αυτο που ειναι τοσο παλιο ωστε να μην αλλαζει σχεδον τιποτα πανω του!

    • rous

      Μόνο απλό και ελάχιστο facelift δεν το λες.

    • Ψυχίατρος

      Έχεις δίκιο, εγώ που το έκανα βίδες προχθές δε βρήκα τίποτα αλλαγμένο

  • Contor

    Προσωπικά αν είχα τα γκαφρά και ζούσα σε ποιο νορμάλ φορολογικού καθεστώτος κράτος θα το έπαιρνα. Μ’ αρέσει πάρα πολύ οπότε δεν μπορώ να είμαι αντικειμενικός στο κομμάτι σχεδίαση αλλά απ’ ότι φαίνεται ακολούθησαν την οδό του Jeep Wrangler με βελτιώσεις στα σημεία.
    Κρατάω με αστεράκι αυτή την πρόταση: ” Η βασική έκδοση φέρει συμβατικό, αναλογικό πίνακα οργάνων που συνδυάζεται με μία οθόνη 7 ιντσών, ενώ στην κεντρική κονσόλα υπάρχει μία οθόνη 8,4 ιντσών.” γιατί θεωρώ ότι κάτι τέτοιο τελικά θα παίξει και στην νέα Α class ασχέτως αν προς το παρόν οι φήμες ψιθυρίζουν για πλήρως ψηφιακό καντράν απλά με διαφορετικών ιντσών οθόνες…

  • xtra

    εξαιρετικης αισθητικης και εκτελεσης το βιντεο ! Πολυ καλη ιδεα !

  • a_f_a

    η μόνη μερσεντές που θέλω κολασμένα.
    πανέμορφο. μ’αρεσει πολύ αυτή η μετρημενη συντηρηση που του κάνουν. το δε εσωτερικο εκπληκτικό αυτή τη φορά.

  • DimitrisBXL

    Αν την βγαλουν και σε υβριδικη θα ειναι ακομα καλυτερα

    • a_f_a

      θα τη βγάλουν. ο πρόεδρας στη παρουσίαση με νόημα είπε οτι όλη η γκαμα της μερκ θα ειναι και ηλεκτρική. οπότε και αυτή θα έχει και ηλεκτρικό/υβριδικό powertrain

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Η σκληροτράχηλη αειθαλής G-Class παραμένει κλασική στο πέρασμα των 40 χρόνων της, και εξελίσσεται διαρκώς… Μπράβο στη Μercedes. Πολύ όμορφη μέσα κι έξω και άκρως ποθητή!!! Σούπερ!!!

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Η σκληροτράχηλη αειθαλής G-Class παραμένει κλασική στο πέρασμα των 40 χρόνων της, και εξελίσσεται διαρκώς… Μπράβο στη Μercedes. Πολύ όμορφη μέσα κι έξω και άκρως ποθητή!!! Σούπερ!!!

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Η σκληροτράχηλη αειθαλής G-Class παραμένει κλασική στο πέρασμα των 40 χρόνων της, και εξελίσσεται διαρκώς… Μπράβο στη Μercedes. Πολύ όμορφη μέσα κι έξω και άκρως ποθητή!!! Σούπερ!!!

  • grammar nazi

    ΠΩΣ ΒΕΛΤΙΩΝΕΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ ΕΝΑ ΟΧΗΜΑ ΑΦΑΙΡΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΑΚΑΜΠΤΟ ΚΑΙ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΑΘΩ

  • Mika

    Για αλλη μια φορα εξαιρετικα εκτελεσμενη η συνταγη..