Η Mercedes παρουσίασε τη νέα γενιά της G-Class στο περιθώριο της έκθεσης του Detroit. Η εμφάνισή του μοντέλου θυμίζει περισσότερο ως ένα facelift της προηγούμενης γενιάς και όχι ένα εντελώς νέο μοντέλο, με το αυτοκίνητο να φέρει LED προβολείς, με τις διαστάσεις του να έχουν μεγαλώσει κατά 5,3 εκατοστά σε μήκος και κατά 12,1 εκατοστά σε πλάτος, κάτι που μεταφράζεται σε περισσότερο χώρο για τους επιβάτες.

Οι εκτός δρόμου δυνατότητες της G-Class βελτιώθηκαν με την Mercedes να τοποθετεί σε αυτή ανεξάρτητη μπροστά ανάρτηση και νέο άξονα μπροστά, ενώ πίσω συναντάμε ημιάκαμπτο άξονα. Το μοντέλο διαθέτει πέντε προγράμματα λειτουργίας, τα Comfort, Sport, Individual, Eco και G-Mode, με το τελευταίο να ενεργοποιείται αυτόματα όταν επιλεγεί η αργή σχέση στο κιβώτιο. Η G-Glass βασίζεται σε πλαίσιο τύπου σκάλας και μπορεί να κινηθεί σε νερό ύψους έως 70 εκατοστών, με την απόσταση από το έδαφος να αυξάνεται κατά 6 χιλιοστά και να φτάνει τα 241 χιλιοστά. Έχει γωνία προσέγγισης 31 μοίρες, διαφυγής 30 μοίρες και ράμπας 26 μοίρες.

Το βάρος της έχει μειωθεί κατά 170 κιλά λόγω χρήσης χάλυβα υψηλής αντοχής και αλουμινίου. Αρχικά θα προσφέρεται με έναν twin-turbo V8 4,0-λίτρων κινητήρα απόδοσης 422 ίππων με 610 Nm ροπής και εξοπλίζεται με τρία διαφορικά με δυνατότητα κλειδώματος. Ο κινητήρας συνδυάζεται με 9-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων με μετατροπέα ροπής που στέλνει το 40% της ροπής στον μπροστά άξονα και το 60% στον πίσω.

Στο εσωτερικό ξεχωρίζει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3″ αλλά και η 12,3″ οθόνη του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Οι αεραγωγοί έχουν κυκλικό σχήμα, με την κονσόλα να διαθέτει ξύλινες, carbon και αλουμινένιες λεπτομέρειες. Η βασική έκδοση φέρει συμβατικό, αναλογικό πίνακα οργάνων που συνδυάζεται με μία οθόνη 7 ιντσών, ενώ στην κεντρική κονσόλα υπάρχει μία οθόνη 8,4 ιντσών. Οι επιβάτες διαθέτουν περισσότερο χώρο στη διάθεσή τους, με τις πλάτες των πίσω καθισμάτων να αναδιπλώνονται σε ποσοστό 40:60.