Στην έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο η Ferrari θα παρουσιάσει την 488 GTO, που ήδη την έχουμε δει και η ιταλική εταιρία παρουσίασε στους αντιπροσώπους της ορισμένα χαρακτηριστικά του νέου της μοντέλου και κάποιος διέρρευσε στο internet φωτογραφίες από την διάρκεια της παρουσίασης.

Από αυτές μαθαίνουμε πως η 488 GTO θα φορά τον δυνατότερο V8 κινητήρα που κατασκεύασε ποτέ η Ferari. Αποτελεί εξέλιξη του V8 της αγωνιστικής 488 Challenge και θα ζυγίζει 10% λιγότερο από τον κινητήρα της 488 GTB. Θα παράγει ήχο εφάμιλλο με αυτόν ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου και οι φήμες λένε πως θα παράγει μεταξύ 700 και 750 ίππων.

Το βάρος του μοντέλου θα μειωθεί κατά περίπου 90 κιλά, πετυχαίνοντας ένα νούμερο κάτω από τα 1.300 κιλά, χάρη στην εκτενή χρήση carbon μιας και από ανθρακονήματα θα είναι κατασκευασμένοι οι προφυλακτήρες, το καπό και η πίσω αεροτομή. Οι ζάντες θα ζυγίζουν 40% λιγότερο από αυτές της 488 GTB και θα φορούν νέα ελαστικά Michelin Sport Cup 2.

Στο εσωτερικό από carbon θα είναι κατασκευασμένο το ταμπλό και το κεντρικό τούνελ, ενώ προκειμένου να μειωθεί το βάρος, δεν θα υπάρχει ντουλαπάκι. με τα πάνελ στο δάπεδο να είναι από αλουμίνιο. Τέλος οι επιβάτες θα κάθονται σε ελαφριά αγωνιστικά καθίσματα.

Στον τομέα της αεροδυναμικής, η 488 GTO θα είναι 20% πιο αεροδυναμική σε σχέση με την 488 GTB, με το σύστημα διεύθυνσης και το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων να βελτιώνονται. Ο διαχύτης της θα είναι παρόμοιος με αυτόν της 488 Challenge, με την πίσω αεροτομή να είναι ενεργή. Οι φήμες θέλουν την 488 GTO να είναι ταχύτερη από την LaFerrari στην ιδιόκτητη πίστα της Ferrari στο Fiorano, αλλά αυτό είναι κάτι που πρέπει να περιμένουμε για να το μάθουμε αν ισχύει.

  • thymios tsilimparis

    Η πραγματικότητα είναι οτι ο σχετικά νεοφερμένος ανταγωνισμός από την McLaren έχει εκτοξέυσει την κατηγορία. Η 720 είναι καταπληκτική και εκεί στοχεύει η Ιταλίδα
    Τα χαρακτηριστικά φαντάζουν εξαιρετικά, το ίδιο κι η εμφάνιση, οπότε…δεν κρατιέμαι!

    Σημειωτέον αυτή θα ναι η τελευταία λογικά Φερραρι με αυτό το σασί, αφού παραδοσιακά τα V8 πάνε ανά ζεύγη 348/355 , 360/430 , 458/488 .

    • Bad Belmondo

      Όπου να’ναι έρχεται και η 760LT, οπότε θα έχουμε γλέντια!!

    • david17

      kai i ferrari tha vgalei tin speciale.. kai i maxi sinexizete…

    • Bad Belmondo

      Ναι! Η αγωνία κορυφώνεται! :-Ρ

    • thymios tsilimparis

      Ναι έχουμε πόλεμο…Η κατηγορία των κεντρομήχανων είναι αυτή τη στιγμή συγκλονιστική – έχει τρομερη εξέλιξη!
      Θυμάμαι όταν η Φερράρι αποφάσισε το 1996 να καταργήσει τα 12κύλινδρα κεντρομήχανα, βγάζοντας την 550, πολλοί είχαν ενοχληθεί από αυτή τη στροφή. Οι Ιταλοί δήλωναν τότε οτι η διατήρηση της προηγούμενης στρατηγικής θα προκαλούσε κανιβάλισμό με τις 8κύλινδρες. Ήταν 1996 και η μεγάλη απέδιδε 485 ίππους, η μικτή 355 απέδιδε 380. ..
      Μια 20ετία μετά είναι ξεκάθαρο οτι πράγματι δεν χωρούσαν δύο κεντρομήχανα (βασικά απ την 360 του 99 νομίζω οτι φάνηκε πόση προοπτική έχει αυτή η κατηγορία)

    • Bad Belmondo

      Η αλήθεια είναι ότι ο διαχωρισμός αυτός είναι πιο κοντά στο original business plan της Ferrari! Εχουμε την μπροστομηχανη 12κύλινδρη (η αρχετυπική Ferrari, που κρατάει από την 125 S), την κεντρομηχανη 8κύλινδρη (από τη δεκαετία του ’70, με την 308 GTB) και την εκτός πραγματικότητας κεντρομηχανη 12κύλινδρη hyper-Ferrari σε στιλ Le Mans (από τη δεκαετία του ’60, με την 330 Ρ4!)! Η μόνη προσθήκη είναι η μπροστομηχανη 8κύλινδρη, για τους πιο συμβατικούς πελάτες!

  • scaniolos

    Αυτοι οι Ιταλοι αν θελουν σ αφηνουν μλκ στο π&φ!!…

  • scaniolos

    Αυτοι οι Ιταλοι αν θελουν σ αφηνουν μλκ στο π&φ!!…