Τα δύο μεγαλύτερα ονόματα αυτή τη στιγμή στη Formula 1 είναι η Ferrari και η Mercedes. Η πρώτη είναι η πιο επιτυχημένη και ιστορική ομάδα στην ιστορία του αθλήματος, και η δεύτερη αυτή που έχει κυριαρχήσει τα τέσσερα τελευταία χρόνια, κατακτώντας οχτώ παγκόσμια πρωταθλήματα, τέσσερα στους κατασκευαστές και τέσσερα στους οδηγούς.

Πέρα, όμως, από τη μεγάλη τους αντιπαλότητα εντός πίστας, οι δύο ομάδες έχουν κοινές απόψεις σχετικά με τον δρόμο που θα πρέπει να ακολουθήσει το άθλημα από το 2021, όταν και θα δούμε τις επόμενες μεγάλες αλλαγές στους κανονισμούς, με τη FIA να προτείνει τυποποιημένα στοιχεία στους κινητήρες, μια ιδέα με την οποία διαφωνούν και οι Ιταλοί και οι Γερμανοί.

Το αφεντικό της Mercedes, Dieter Zetsche, δηλώνει ότι οι δύο εταιρείες είναι φίλες εκτός πίστας, με ευθυγραμμισμένες απόψεις για το μέλλον της Formula 1.

Είμαστε ο καλός και ο κακός μπάτσος. Κερδίζουμε ο ένας τον άλλον σαν τρελοί στην πίστα και προσπαθούμε να παίρνουμε κάθε δέκατο του δευτερολέπτου, όμως την ίδια ώρα είμαστε 100% ευθυγραμμισμένοι στις σκέψεις μας για τη Formula 1 και τις στρατηγικές μας δράσεις για τη Formula 1. Είμαστε καλοί φίλοι.

Κατά μία διαβολική σύμπτωση, το συμβόλαιο της Mercedes με τη Formula 1 ολοκληρώνεται στα τέλη του 2020, συνεπώς η ομάδα του Brackley θα μπορούσε πολύ εύκολα να αποχωρήσει από το κορυφαίο μηχανοκίνητο άθλημα. Ωστόσο, ο 64χρονος Γερμανός επισημαίνει πως η ομάδα του θέλει να παραμείνει στο άθλημα, αλλά έχει κάποιες ξεκάθαρες απαιτήσεις, κάτι που πιθανότατα αφορά και τη Ferrari.

Είμαστε εδώ για να μείνουμε στη Formula 1, η πλατφόρμα από μόνη της θα πρέπει να παραμείνει ουσιαστική και με θετική ανάπτυξη. Για να είμαι ξεκάθαρος, θέλουμε να είμαστε επιτυχημένοι και θέλουμε την πλατφόρμα για να είμαστε επιτυχημένοι και, όταν ένας είναι κυρίαρχος, αυτό δεν βοηθάει. Χρειαζόμαστε δυνατότερους αντιπάλους και κανονισμούς που δίνουν νέα αυτοκίνητα σε όλους, και η τελευταία σεζόν ήταν αυτού του είδους η αλλαγή.