Με λίγα λόγια η BMW μας λέει ότι το diesel δεν έχει πεθάνει. Σύμφωνα με πληροφορίες από την Αγγλία, η νέα γενιά της Σειράς 3, με κωδική ονομασία G20, η εξέλιξη της οποίας έχει ξεκινήσει εδώ και καιρό ώστε να είναι έτοιμη να παρουσιαστεί εντός του 2018, θα προσφέρεται στην έκδοση M340d xDrive M Performance, η οποία θα κινείται από έναν 3,0-λιτρο biturbo diesel εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα, απόδοσης περίπου 320 ίππων.

Εκτός του παραπάνω, οι κινητήρες βενζίνης της έβδομης γενιάς του μοντέλου θα είναι κατά μέσο όρο δυνατότεροι κατά 7 άλογα και 20 Nm ροπής, με την 316d να δυναμώνει στα 134 άλογα (113 σήμερα), η 318d 160 άλογα, η 320d 201 άλογα (+14 άλογα), με την 325d να φτάνει τα 234 άλογα. Κάτω από την M3 θα τοποθετηθούν οι M340i και M340d, με την M3 να φορά τον S58 κινητήρα, την εξέλιξη του 3,0-λιτρου S55 εξακύλινδρου turbo κινητήρα που συναντάμε στις τωρινές M3/M4.

Αυτό θα αποδίδει 475 άλογα και 600 Nm ροπής με τις αναφορές να θέλουν την M3, να προσφέρεται και ως τετρακίνητη, με το σύστημα να βρίσκεται στον πρόσθετο εξοπλισμό και να είναι λιγότερο πολύπλοκο από το xDrive της τωρινής M5. Το αυτοκίνητο θα έχει ιδανική κατανομή βάρους (50:50), με την πλατφόρμα CLAR να συμβάλει στη σημαντική βελτίωση της στρεπτικής ακαμψίας.

Το νέο μοντέλο θα υιοθετήσει μια πιο σπορ σχεδίαση με έντονες ακμές, ενώ θα φέρει μια σειρά από μηχανικές και τεχνολογικές αλλαγές, με την 7η γενιά της 3άρας να είναι ελαφρύτερη κατά 40 κιλά, μιας και θα κάνει εκτεταμένη χρήση αλουμινίου και CFRP (carbon fiber reinforced plastic), ενώ θα εξοπλίζεται με τεχνολογίες όπως ημι-αυτόνομης οδήγησης και ηλεκτρικών κινητήρων.