Η Aston Martin ανακοίνωσε πως ένα νέο πενταετές εμπορικό και επενδυτικό σχέδιο για την αγορά της Κίνας, αξίας άνω των 600 εκατομμυρίων λιρών (680 εκατομμύρια ευρώ), ως μέρος της συνεχούς επέκτασης της στην μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτου του κόσμου.

Ο CEO της εταιρίας Andy Palmer, δήλωσε πως αναζητά τη δημιουργία κοινοπραξίας στην Κίνα προκειμένου να διεισδύσει στην μεγαλύτερη αγορά παγκοσμίως στα ηλεκτρικά οχήματα. Η Κίνα, ήταν και το 2017 η κορυφαία αγορά στα ηλεκτρικά οχήματα.

Αν και η Aston Martin Holdings Ltd. δεν σχεδιάζει να παράγει ηλεκτρικά οχήματα που φέρουν το βρετανικό εμπορικό της σήμα στην Κίνα, επιδιώκει συνεργασία για να μοιραστεί τα υλικά και τις αεροδυναμικές τεχνολογίες με κάποιο Κινέζο εταίρο. Οι συνομιλίες βρίσκονται σε εξέλιξη με τις γνωστές αυτοκινητοβιομηχανίες αλλά και τις startup εταιρίες, δήλωσε ο CEO της Aston Martin.

Η κινεζική εταιρία κατασκευής μπαταριών Contemporary Amperex Technology Ltd., ή CATL, περιλαμβάνεται στον κατάλογο των προμηθευτών μπαταριών που σκέφτεται η Aston Martin να συνεργαστεί για το πρώτο ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο της, δήλωσε ο Palmer. Η Κίνα απαιτεί από τις ξένες αυτοκινητοβιομηχανίες να σχηματίσουν κοινοπραξίες με κινεζικές εταιρίες για να μπορούν να πουλούν σε τοπικό επίπεδο. Ενώ αυτές οι εταιρικές σχέσεις είναι ο γρηγορότερος τρόπος για να φτιάξουν ηλεκτροκίνητα οχήματα στη χώρα, είναι επίσης περιορισμένες όσον αφορά τις άδειες. Η Κίνα έχει δώσει μόνο 15 άδειες μέχρι στιγμής για την παραγωγή οχημάτων νέας ενέργειας (NEV), δημιουργώντας εμπόδιο σε πολλούς επίδοξους κατασκευαστές.

Μέχρι το τέλος του 2018, η Aston Martin σκοπεύει να ανοίξει 10 νέες και ανακαινισμένες αντιπροσωπείες σε ολόκληρη τη χώρα, επεκτείνοντας τον αριθμό των αντιπροσωπείων της στην Κίνα σε περισσότερες από 20. Η Aston Martin πιστεύει πως μέχρι το 2030, το 25% των συνολικών πωλήσεών της θα είναι από αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα.