Πριν μια εβδομάδα, η Ford παρουσίασε το Ranger Raptor, το οποίο κινείται από έναν ολοκαίνουργιο bi-turbo τετρακύλινδρο diesel κινητήρα 2,0-λίτρων απόδοσης 213 ίππων με 500 Nm ροπής, και συνδυάζεται με ένα 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.
Το τελευταίο, όμως, δεν ήταν η πρώτη επιλογή της εταιρίας, καθώς σύμφωνα με τον John Fallu, υπεύθυνο μηχανικό για για τα συστήματα μετάδοσης της Ford Ασίας Ειρηνικού, αρχικά οι μηχανικοί της εταιρίας δοκιμάσει διάφορες εκδόσεις για το κιβώτιο, με τις σχέσεις να κυμαίνονται από 7 και 9 μέχρι 12 και 13!
Τελικά προτιμήθηκε το 10-τάχυτο, καθώς προσέφερε μεγάλες ελκτικές δυνατότητες, καθώς και ήταν το πιο ομαλό σε χρήση. Επίσης, επέλεξαν μετατροπέα ροπής για να μπορεί ανταποκριθεί – και να βελτιώσει – την “έκρηξη” του κινητήρα, έτσι ώστε να ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των πελατών της εταιρίας.
Στις σχετικές ειδήσεις η Ford εξετάζει το ενδεχόμενο να προσφέρει και το Everest σε Raptor έκδοση.