Σε λιγότερο από έναν μήνα η Toyota θα παρουσιάσει την πρωτότυπη αγωνιστική έκδοση της νέας Supra – ή όποιος αλλιώς ονομαστεί – στην έκθεση της Γενεύης και το ιαπωνικό Best Car, δημοσίευσε αυτές τις renderings φωτογραφίες, που υποστηρίζει πως μας δείχνει τον σχεδιασμό του νέου σπορ ιαπωνικού μοντέλου.

Αντλεί στοιχεία από το πρωτότυπο FT-1 Concept που παρουσιάστηκε στην έκθεση του Detroit το 2014 και όπως μάθαμε από την διαρροή στις αρχές της εβδομάδας, η νέα Supra θα είναι πρακτικά ένα rebadged μοντέλο της νέας BMW Z4. Ξέρουμε ότι το νέο ιαπωνικό σπορ μοντέλο αναπτύσσεται σε συνεργασία με την γερμανική εταιρία και θα έχουν κοινές ρίζες, ήτοι θα βασίζονται στην ίδια πλατφόρμα, ενώ φαίνεται ότι θα έχουν και τα ίδια μηχανικά σύνολα.

Κάποια από αυτά θα είναι ο 2,0-λιτρος τετρακύλινδρος κινητήρας απόδοσης 195 (20i) και 255 ίππων (30i), καθώς και ο 3,0-λιτρος απόδοσης 340 ίππων με 450 Nm ροπής (40i), όλα εκ των οποίων με 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Το ιαπωνικό αυτοκίνητο, όμως, δεν θα φορέσει τον B5801, της M40i έκδοσης, απόδοσης 385 ίππων. Στην γρηγορότερη έκδοση του θα είναι σε θέση να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3,8 δευτερόλεπτα.

Το βάρος του θα είναι 1.496 κιλά, έχοντας μήκος 4.380 mm, πλάτος 1.855 mm, ύψος 1.290 mm και 2.470 mm μεταξόνιο. Οι ομοιότητες δεν σταματούν εδώ, καθώς η νέα Supra θα είναι “Toyota μόνο στο όνομα και στον εξωτερικό σχεδιασμό”, καθώς όλα τα υπόλοιπα θα έρχονται από την γερμανική εταιρία, συμπεριλαμβανομένου των επιλογών του εξτρά εξοπλισμού, των κωδικών των χρωμάτων και των υλικών του εσωτερικού. Πιο συγκεκριμένα το αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο στα χρώματα Glacier Silver (ασημί), Atacama Yellow (κίτρινο), και Crimson Red (κόκκινο), ενώ στο εσωτερικό θα υπάρχει η επιλογή να ντύσεις την καμπίνα με ύφασμα, alcantara, και δέρμα.

Τέλος, οι εκδόσεις 20i και 30i θα φοράνε 17άρες ζάντες (με ελαστικά 225/50 μπροστά και 225/45 πίσω), και εξτρά 18άρες ή 19άρες, ενώ η 40i θα διαθέτει 18άρες ζάντες ή προαιρετικά 19άρες. Η τελευταία θα διαθέτει στάνταρ διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, ενώ για την 30i θα είναι προαιρετικό. Η μόνη διαφορά τους θα είναι στην τιμή, με το ιαπωνικό μοντέλο να τοποθετείται πιο χαμηλά, καθώς στις βασικές εκδόσεις δεν θα διαθέτει κάποια στοιχεία εξοπλισμού, όπως ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα και σύστημα πλοήγησης.

  • Μας τα έχουνε κάνει τσουρέκια και στο τέλος θα είναι η νέα Σούπα όχι σούπρα

  • elaspre

    Δεν νομίζω να αρέσει στον “κόσμο”!
    Μας έχει συνηθίσει σε άλλες γραμμές η BMW,οπότε από την στιγμή που ξεφεύγει από τον σχεδιασμό της υπόλοιπης γκάμας των μοντέλων της,λογικα δεν θα έχει και τις ανάλογες πωλήσεις!

    • Bad Belmondo

      Εδώ πέτυχαν οι Χ6 και 5 GT, που αυτές κι αν ξέφευγαν από σχεδιασμό της υπόλοιπης γκάμας!

  • Αλ Μπαντι

    Πολυ καλο για celica, πολυ λιγο για supra.

  • rous

    Όταν πλέον ένα 3.0 diesel παράγει 340 άλογα, ο 3λιτρος βενζίνης του Supra φαντάζει λίγος.

    • charris

      σιγά το μοτέρ….φοβηθήκαμε//./

  • gv

    ε αυτη ειναι λογικα απλα δε θα εχει κινητηρα supra..
    τρατζικ..
    μαλλον η τογιοτα μπερδευτηκε απο το gt86..
    σε αυτη τη κατηγοτια και με τετοιο ονομα τι ειναι να εξελιξεις κατι δικο σου?
    αφου εχεις περιθωριο κερδους ελεος δηλαδη..
    τεσπα για να δουμε τι θα δουμε..

  • SAMURAI-66

    Πληροφοριες απο ιαπωνικες πηγες κανουν ακομα λογο και για ονομασια της με το κλασικο και σημειο αναφορας δημιουργημα της toyota 2000GT που ελπιζω να μην επιβεβαιωθουν ποτε γιατι μαλλον θα ειναι τραγικη ειρωνεια το λιγοτερο για τον ιαπωνικο γιγαντα!
    Και δεν μπορω να μην αναφερω πως χαιρομαι που οσες δημοσιευσεις κανω κατα καιρους στο site μεγαλο χρονικο διαστημα πριν φτασουν στα δυτικα γραφεια σχετικα με μελλοντικα μοντελα παιρνουν εστω και μετα απο καιρο σφραγιδα αληθειας!!

  • Anestis Genk

    Η α λα Ferrari Enzo μάσκα , epic fail, όπως και στην Enzo βεβαίως.

    • charris

      βασικά προσαρμογη του ρυγχους των μονοθεσιων…
      προσωπικα μου αρεσει κ εδω αλλα κυρίως στην enzo μου εχει γραμμες απο το καπο

    • SAMURAI-66

      Την ειχε πατρωναρει η toyota το 2000 σε εκθεσιακο κομματι δυο χρονια νωριτερα απο τους ιταλους με το celica ultimate concept την μασκα,ασχετα βεβαια αν ποτε δεν περασε στην παραγωγη το πρωτοτυπο.
      ……https://youtu.be/jPWDVpv23s0

    • xtra

      Αμφοτερα σχεδιασμενα απο ιαπωνα. Παντως τετοιο ρυγχος ειχε και η slk