Καλώς ή κακώς, οι κινητήρες εσωτερικής καύσης οδηγούνται όλο και πιο κοντά στον θάνατο. Η ηλεκτρική ενέργεια αποκτά όλο και περισσότερη δημοτικότητα, αν και προσωπικά πιστεύω ότι το πραγματικό καύσιμο του μέλλοντος είναι το υδρογόνο, όπως έχω γράψει κι άλλες φορές.

Αυτό δυστυχώς έχει επηρεάσει όχι απλώς τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, αλλά την κορωνίδα του, αφού από το 2009 τα μονοθέσια της Formula 1 χρησιμοποιούν ηλεκτρική ενέργεια (μέσω του συστήματος KERS τότε), ενώ από το 2014 έχουμε υβριδικά power unit, με μεγάλες μπαταρίες που δίνουν 161 άλογα στους οδηγούς για 33,3 δευτερόλεπτα σε κάθε γύρο.

Η FIA, όμως, δεν σταμάτησε εκεί: ίδρυσε μια αμιγώς ηλεκτρική σειρά, τη Formula E, η οποία μόνο δημοφιλής δεν είναι στους οπαδούς, ενώ προκαλούνται προβλήματα και στις πόλεις που διοργανώνουν τους αγώνες. Παρ’ όλα αυτά, ο Bernie Ecclestone πιστεύει ότι η Formula 1 θα πρέπει να γίνει 100% ηλεκτρική, θεωρώντας ότι μπορεί να βρεθεί λύση για την έλλειψη του ήχου.

Εξακολουθούμε να έχουμε το όνομα Formula 1, εξακολουθούμε να έχουμε τα συμβόλαια με τους υπεύθυνους των αγώνων, ας κάνουμε ένα διαφορετικό είδος αυτοκινήτων. Ας μιλήσουμε στους κατασκευαστές και να ξεκινήσουμε μια νέα, πλήρως ηλεκτρική Formula 1, μια Formula 1 για το μέλλον.

Δεν μπορούμε να το κάνουμε αυτό; Οι κατασκευαστές παρέχουν τα αυτοκίνητα, αλλά εμείς δε θα τους πληρώσουμε, επειδή αποκτούν τεράστια παγκόσμια δημοσιότητα. Θα ήταν μια super Formula E, αν θέλετε. Μπορείς να κατασκευάσεις μονοθέσιο όπως ένα μονοθέσιο Formula 1 και το μόνο που θα έχανες θα ήταν ο ήχος και δεν μπορώ να πιστεύω ότι οι μηχανικοί δε θα έβρισκαν κάτι για να παράγει λίγο-πολύ τον παλιό ήχο της Formula 1. Η Liberty θα πρέπει να έχει κότσια για να το κάνει σήμερα. Πιστεύω ότι θα το κάνουν.

Το πρώην αφεντικό του αθλήματος επισημαίνει πως οι απειλές της Ferrari για έξοδο από το πρωτάθλημα δεν είναι μπλόφα, αφού ο Sergio Marchionne είναι πολύ σοβαρός όταν προβαίνει σε αντίστοιχες δηλώσεις.

Η Formula 1 είναι Ferrari και η Ferrari είναι Formula 1. Θα το μισούσα αν έβλεπα Formula 1 χωρίς τη Ferrari. Ο Sergio δεν λέει πράγματα, εκτός κι αν είναι σοβαρός. Δε νομίζω πως είναι άνθρωπος που δεν κάνει πράγματα που λέει ότι πρόκειται να κάνει.