Όταν οι διοικούντες της Formula 1 σχεδιάζουν μεγάλες αλλαγές στους κανονισμούς, πάντα υπάρχουν αυτοί που είναι υπέρμαχοι και αυτοί που διαφωνούν. Μέχρι και το 2020, οι σημερινοί κανονισμοί δε θα αλλάξουν σημαντικά, ωστόσο αυτό θα συμβεί το 2021, κυρίως όσον αφορά τα power units. Επιπλέον, η Liberty Media θέλει διαφορετική κατανομή των χρημάτων προς τις ομάδες, αλλά και επιβολή ενός χαμηλότερου budget cap, προκειμένου να μειωθούν οι διαφορές των ομάδων και να αυξηθεί ο ανταγωνισμός.

Η Ferrari δείχνει ανοιχτά τη διαφωνία της, απειλώντας μάλιστα με έξοδο από τη Formula 1, αφού δε συμφωνεί με τα τυποποιημένα στοιχεία του power unit, αλλά και με τη μείωση των προϋπολογισμών. Για όποιον δεν πήρε στα σοβαρά τις πρώτες απειλές, το αφεντικό των Ιταλών, Sergio Marchionne, προειδοποιεί ότι μιλάει πολύ σοβαρά και ότι θα κάνει πράξη τα λόγια του σε περίπτωση που οι κανονισμοί αλλάξουν σημαντικά το άθλημα.

Αν αλλάξουμε το sandbox σε σημείο που θα γίνει ένα μη-αναγνωρίσιμο sandbox, δε θέλω να παίξω άλλο πια. Ο διάλογος έχει ξεκινήσει και θα συνεχίσει να εξελίσσεται. Έχουμε χρόνο ακόμα μέχρι το 2020 για να δούμε μία λύση, η οποία ωφελεί τη Ferrari. Η απειλή της Ferrari να αποχωρήσει από τη Formula 1 είναι σοβαρή. Η συμφωνία με τη Sauber λήγει το 2020-2021, όταν και η Ferrari θα μπορούσε να αποχωρήσει.

Θα πρέπει να βρούμε μία λύση, που να είναι καλή για το άθλημα, αλλά επίσης θα πρέπει να είμαστε ξεκάθαροι για τα πράγματα που δεν μπορούμε να υποστηρίξουμε.

Ο Chase Carey έχει απαντήσει ήδη στην αρχική απειλή του Marchionne, αλλά ο 65χρονος φροντίζει να κάνει σαφή τη θέση της Scuderia, προκειμένου να καταλάβουν οι υπεύθυνοι ότι θα είναι πολύ προσεκτικοί με τα μελλοντικά τους σχέδια, διότι δε θα πρέπει να ξεχνάμε και την αντίστοιχη απειλή της Mercedes.

  • Κούκος

    Το βέτο και τις απειλές έπρεπε να τα βάλετε στο τραπέζι για τους κινητήρες 1600cc εξ αρχής. Τώρα είναι πολύ αργά.

  • Lefteris2432

    Οταν ζηταγε να γινει υβριδρικη η f1 επειδη εχανε απο red bull ηταν ωραια. Τωρα σκουζει ακομα.

    • Κάνεις μεγάλο λάθος.
      Η Renault ήταν η κατασκευάστρια εταιρεία που έριξε στο τραπέζι την ιδέα της υβριδικής εποχής και βρήκε υποστήριξη στο πρόσωπο της Mercedes.
      Ο di Montezemolo όντας πρόεδρος της Ferrari δεχόταν πιέσεις να αρνηθεί την πρόταση των Γάλλων και των Γερμανών και ταυτόχρονα ο Ιταλός προωθούσε την δημιουργία ενός άλλου πρωταθλήματος με τη βοήθεια της Toyota και της Honda.
      Όμως δεν θέλησε να αφήσει τη Ferrari σε ένα πρωτάθλημα χωρίς πολλές ομάδες και χωρίς κοινό.
      Ταυτόχρονα, ο di Montezemolo είχε και την παρότρυνση του Ecclestone να ασκήσει το βέτο για τους υβριδικούς κινητήρες, αλλά όπως σωστά αναφέρει και ο @Κούκος δεν το έκανε και έτσι θα γλυτώναμε από αυτούς τους τραγικούς κινητήρες.

  • cosacher

    Αν φύγει η Ferrari ,αμέσως θα αποχωρήσουν και άλλοι… Γιατί το να κερδίζει η Mercedes την Red Bull δεν είναι διαφήμιση. Διαφήμιση είναι να κερδίζεις τη Ferrari. Εκτός και τρέχανε στο πρωτάθλημα Porshce , Laborgini ,Bugatti κτλ.

  • zet125

    Στο καλο καθε χρονο τα παιρνεις διπλα και τριπλα σε σχεση με τους αλλους και τρως το τσαγακι απο την μερσεντα
    Φιλακια

  • Mika

    Καθε φορα που διαβαζω για απειλες αποχωρησης της Ferrari, ειλικρινα τσουτσουριαζω!!!!
    :p

  • Hercooligan

    S T A T S A K I D I A