Την αυλαία των φετινών παρουσιάσεων ρίχνει η Toro Rosso, φέρνοντας πριν από λίγο στο φως την STR13, το μοναδικό μονοθέσιο που θα χρησιμοποιεί το power unit της Honda, με την ελπίδα ότι αυτό θα είναι σημαντικά βελτιωμένο συγκριτικά με πέρυσι, τόσο στην αξιοπιστία όσο και στη δύναμη, προκειμένου η ομάδα της Faenza να παλέψει για μία καλή θέση στο μέσον του grid.

1Εμπρός μέρος

Αυτό που φαίνεται εκ πρώτης όψεων, είναι το νέο ρύγχος του μονοθεσίου, το οποίο είναι πολύ πιο συμβατικό φέτος, αφού ακολουθεί την φιλοσοφία των περισσότερων ομάδων, ενώ είναι πολύ πιο χοντρό. Νέα στοιχεία βλέπουμε στην εμπρός πτέρυγα, κυρίως αυτά δίπλα στο εσωτερικό μέρος των endplates, τα οποία είναι περισσότερα φέτος. Ελαφρώς αλλαγμένα είναι και τα endplates, κυρίως στο πίσω μέρος τους. Επίσης, στα στηρίγματα του ρύγχους, υπάρχουν σχισμές, παρόμοιες με αυτές της McLaren.

Η εμπρός ανάρτηση εξακολουθεί να είναι γεωμετρίας push-rod, με τα wishbones να έχουν το ίδιο ύψος, με τα brakes ducts να είναι ίδια με πέρυσι. Οι κάμερες στο ρύγχος έχουν νέα, οδοντωτά στηρίγματα, τη στιγμή που το S-Duct εξακολουθεί να βρίσκεται εκεί, όπως και τα αεροδυναμικά βοηθήματα στο κάτω μέρος, με πολλές μικρές οριζόντιες σχισμές.

2Sidepods και Barge Boards

Αλλαγμένα είναι τα barge boards, με μεγαλύτερο και πιο ψηλό στοιχείο πίσω από τους εμπρός τροχούς, το οποίο φέρνει επάνω του ένα οριζόντιο στοιχείο. Τα υπόλοιπα δύο μεγάλα κάθετα στοιχεία είναι κατά κύριο λόγο ίδια, ωστόσο στο κάτω μέρος τους υπάρχει ένα καμπυλωτό κομμάτι που δεν υπήρχε πέρυσι. Το Halo είναι βαμμένο στο μπλε του μονοθεσίου, με μια μικρή αεροτομή στο επάνω μέρος.

Τα sidepods εμφανίζονται με μικρότερο μέγεθος, με τις εισαγωγές να έχουν το περσινό τριγωνικό σχήματα. Τα πτερύγια γύρω από αυτές είναι κατά κύριο λόγο ίδια, μόνο που τώρα το οριζόντιο στοιχείο πάνω από τις εισαγωγές ενώνεται με το κάθετο πτερύγιο. Οι καθρέφτες έχουν νέα στηρίγματα, σχηματίζοντας ένα «Γ», με την εισαγωγή πάνω από το κεφάλι του οδηγού να έχει πιο οβάλ σχηματισμό, με τα ίδια, όμως, διαχωριστικά.

3Πίσω μέρος

Η απουσία του Shark Fin και του T-Wing είναι εμφανής, ωστόσο μία ακόμα ομάδα έχει προεκτείνει το κάλυμμα όσο το δυνατόν πιο πίσω, ώστε οι σχεδιαστές να εκμεταλλευτούν κάθε διαθέσιμο χιλιοστό. Το «monkey seat» δεν υπάρχει πλέον, λόγω κανονισμών, με την συγκεκριμένη περιοχή να είναι άδεια.

Η πίσω ανάρτηση είναι ασφαλώς pull-rod, με τις λεπτομέρειες του πατώματος να είναι κατά κύριο λόγο ίδιες, όπως και αυτές δίπλα από τα sidepods, με τις δύο σχισμές και το ανασηκωμένο μέρος στο εξωτερικό να παραμένουν εκεί. Η πίσω πτέρυγα είναι ίδια, με πανομοιότυπα στοιχεία και endplates.

4Χρώματα και οδηγοί

Τα βασικά χρώματα της ιταλικής ομάδα παραμένουν ίδια: μπλε, κόκκινο και ασημί. Το μπλε καταλαμβάνει το περισσότερο μέρος, με το λογότυπο της Red Bull να είναι σε ασημί. Το κόκκινο βρίσκεται στα endplates και κατά μήκος της STR13, και στην περιοχή του λογότυπου της Honda, το οποίο είναι αρκετά εμφανές.

Το φετινό οδηγικό δίδυμο της Toro Rosso αποτελείται από τους Brendon Hartley και Pierre Gasly, με τους δυο τους να ολοκληρώνουν την περσινή σεζόν για την ομάδα, οδηγώντας μαζί στα τρία τελευταία Grands Prix, χωρίς να τερματίζουν στη βαθμολογούμενη δεκάδα.