Την δεινή κατάσταση που είχε βρεθεί στα τέλη του 2015 θέλει να αποφύγει η Red Bull, όταν και βρισκόταν «στα μαχαίρια» με τη Renault, συνεχίζοντας τελικά με το γαλλικό power unit, κάτω από το όνομα TAG Heuer, υπογράφοντας συμβόλαιο το οποίο λήγει στα τέλη του 2018. Η ομάδα του Milton Keynes θέλει να κάνει το καλύτερο δυνατό deal για τα επόμενα χρόνια, με τη Honda να βρίσκεται στο τραπέζι, ειδικά από τη στιγμή που οι Ιάπωνες παρέχουν κινητήρες στην Toro Rosso.

Σύμφωνα με τους Αθλητικούς Κανονισμούς της FIA, κάθε κατασκευαστής κινητήρων θα πρέπει να ενημερώσει την Παγκόσμια Ομοσπονδία για τις πελατειακές του ομάδες μέχρι τις 15 Μαΐου, ωστόσο αυτή η ημερομηνία δεν είναι καταλυτική. Ο Christian Horner δηλώνει ανοιχτά πως εξετάζουν όλες τις επιλογές και τώρα ο Cyril Abiteboul λέει ότι οι Αυστριακοί θα πρέπει να πάρουν γρήγορα την απόφασή τους για την επόμενη χρονιά.

Δεν πρόκειται να κρεμαστούμε για πάντα. Ξέρω ότι ο Christian το αναφέρει όταν λέει ότι έχει επιλογές. Έχει δίκιο. Όπως κι αυτός, κι εγώ διαβάζω συμβόλαια, και γνωρίζω την υποχρέωση που έχουμε για το άθλημα. Υπάρχει κάτι που είναι σαφές και αυτό είναι ο σχεδιασμός. Και θα υπάρξει ένα deadline για τη Red Bull Racing, ώστε να ξεκαθαρίσει τι θέλει για το μέλλον. Είναι διαθέσιμο, είναι στους Αθλητικούς κανονισμούς. Πιστεύω ότι μέχρι το τέλος του Μαΐου, θα πρέπει να υπάρξει κάποια σαφήνεια για το ποιος θα δίνει κινητήρες σε ποιον. Απ’ όσο ξέρουμε, αυτό θα είναι το deadline.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Renault τονίζει ότι δεν έχει πρόβλημα να συζητήσουν τις υπηρεσίες που θα παρέχουν στην RBR, ωστόσο το πρώτο που θα πρέπει να ξέρει είναι αν όντως οι δύο πλευρές θα συνεχίσουν και το 2019.

Υποθέτω ότι θα είναι η βάση για οποιαδήποτε συζήτηση, και στη συνέχεια θα υπάρξει ένας αριθμός συγκεκριμένων υπηρεσιών που θα θελήσουν να έχουν. Θα θελήσουν τη δική τους εταιρεία καυσίμων και λιπαντικών; Θα θελήσουν το δικό τους πρόγραμμα στο δυναμόμετρο; Και ούτω καθεξής. Το γεγονός ότι έχουμε αυτό το πλαίσιο στους κανονισμούς, δε θα εμποδίσει άλλες υπηρεσίες ή εμπορικές συζητήσεις, μεταξύ των δύο εταιρειών μας.