Παρά τα μεγάλα προβλήματα των τριών τελευταίων ετών, η Honda δεν σκοπεύει να το βάλει εύκολα κάτω. Η ιαπωνική εταιρεία είδε τη McLaren να επιλέγει τους κινητήρες της Renault για την επόμενη τριετία, έτσι τη θέση των Βρετανών πήρε η Toro Rosso, η οποία από την πρώτη στιγμή της υπογραφής πίστεψε στο σχέδιο της Honda.

Η ομάδα της Faenza θεωρεί ότι η περσινή διαφορά του RA617H από τον R.E.17 δεν ήταν μεγάλη, έτσι πιστεύει πως, αν συνεχιστεί η βελτίωση μέσα στη φετινή σεζόν, ότι τα δύο power units θα πρέπει να βρεθούν στο ίδιο επίπεδο, όπως δηλώνει ο James Key, Τεχνικός Διευθυντής της Toro Rosso.

Δεν ξέρω τι έχει κάνει η Renault φέτος, αλλά έχουμε μια καλή αίσθηση του πού ήταν η Renault πέρυσι, και τουλάχιστον από τους αριθμούς που βλέπεις, τους οποίους πρέπει πάντα να αντιμετωπίζεις προσεκτικά, επειδή είναι από διαφορετικά δυναμόμετρα και τα σχετικά, δεν είναι τόσο μακριά. Ούτε όσο υποτίθεται πως ήταν πέρυσι. Ήταν πιθανώς πολύ κοντά στη Renault στο τέλος της σεζόν. Και προφανώς έχουν κάνει βήματα για φέτος, κι αυτό είναι ενθαρρυντικό.

Το καλό γι’ αυτό που είδαμε από τη Honda πέρυσι είναι ότι, παρά όλες τις δυσκολίες που είχαν στο πρώτο μισό της σεζόν, μπορούσαν να συνεχίσουν και να βελτιώνουν το power unit και σίγουρα ήταν καλύτερο στο τέλος της σεζόν. Αυτή η τάση φαίνεται πως θα συνεχιστεί και φέτος και, όσο αυτό συμβαίνει, δεν υπάρχει λόγος που να μην μπορέσουμε να ανταγωνιστούμε τη Renault στο μέσον ή το τέλος της σεζόν.