Τον περασμένο Μάιο, η βρετανική εταιρία παρουσίασε μια οne-off δημιουργία για έναν εκλεκτό πελάτη της, ο οποίος στο Ιnstagram είναι γνωστός ως @mwvmnw. Το υπερπολυτελές διθέσιο αυτοκίνητο παρουσιάστηκε στο Concorso d’Eleganza της Villa d’Este στην λίμνη Como, και κόστισε 12,8 εκατ. δολάρια, αν και ο CEO της Rolls-Royce, Torsten Müller-Ötvös, το διέψευσε.
Η Rolls-Royce θέλει να παραμείνει η καλύτερη πολυτελής αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο και ο CEO της, ο Torsten Muller-Otvos σε παλιότερη συνέντευξή του είχε δηλώσει πως οι πελάτες τους θέλουν να ξεχωρίζουν, κάτι που σημαίνει πως ζητούν μοναδικά χαρακτηριστικά ή πραγματικά μοναδικά μοντέλα, όπως το Sweptail. Το αφεντικό της Rolls-Royce ωστόσο είπε πως δεν είναι εύκολο να δημιουργούν one-off μοντέλα, μιας και το Sweptail χρειάστηκε τέσσερα χρόνια για να κατασκευαστεί.
Μιλώντας στο περιθώριο της έκθεσης της Γενεύης, ο επικεφαλής σχεδιασμού της βρετανικής εταιρίας, Giles Taylor, αποκάλυψε ότι αυτή σχεδιάζει ένα νέο, εξαιρετικά περιορισμένης παραγωγής -πιθανότατα μονού ψηφίου, το οποίο θα διαθέτει χειροποίητο σώμα. Θα παρουσιαστεί στο προσεχές μέλλον, και θα είναι χειροποίητο.
Όπως είπε ο Taylor, τα one-off μοντέλα είναι το μέλλον της πολυτέλειας, μιας και οι εξαιρετικά πλούσιοι άνθρωποι δεν θέλουν να έχουν κάτι που μπορούν να αποκτήσουν και άλλοι. Θέλουν κάτι το μοναδικό, γι’αυτό και η Rolls-Royce έχει επενδύσει πολλά σε αυτό.