Ένα -σχεδόν- χρόνο μετά τα αποκαλυπτήρια της τρίτης γενιάς της Cayenne, η Porsche θα λανσάρει την υβριδική έκδοση του μοντέλου. Αυτή θα φέρει το σύστημα της Panamera 4 E-hybrid, και για την εξέλιξη του αυτοκινήτου η γερμανική εταιρία το δοκιμάζει σε όλα τα μήκη και τα πλάτη του κόσμου.

Να θυμίσω ότι το σύνολο στην υβριδική Panamera αποτελείται από έναν 2,9-λίτρων V6 biturbo κινητήρα και έναν ηλεκτροκινητήρα. Συνδυαστικά παράγουν 462 άλογα με 700 Nm ροπής, έχει επίσημη μέση κατανάλωση 2,5 λίτρα/100 χλμ, 56 γρ/χλμ εκπομπές CO2, ενώ είναι σε θέση να ταξιδέψει 50 χλμ αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα του με μέγιστη ταχύτητα 140 χλμ/ώρα.

Κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 4,6 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 278 χλμ/ώρα. Ο ηλεκτροκινητήρας παράγει 136 άλογα με 400 Nm ροπής, ενώ ο βενζινοκινητήρας 330 άλογα με 450 Nm ροπής. Το υβριδικό σύνολο συνδυάζεται με ένα 8-τάχυτο PDK αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, με τις μπαταρίες του ηλεκτροκινητήρα να αντλούν ενέργεια από μια υγρόψυκτη μπαταρία ιόντων-λιθίου 14,1 kWh, η οποία βρίσκεται στο δάπεδο του χώρου αποσκευών. Η φόρτιση τους απαιτεί 5,8 ώρες με απλή οικιακή πρίζα και 3,6 ώρες με χρήση ταχυφορτιστή 7,2 kW.

Αναμένουμε ότι η Cayenne E-hybrid θα έχει ακριβώς τα ίδια τεχνικά χαρακτηριστικά.