Τα περισσότερα αυτοκίνητα επιδόσεων της Audi έχουν κίνηση σε όλους τους τροχούς, όμως η γερμανική εταιρεία θέλησε να παρουσιάσει μία πισωκίνητη έκδοση του R8, προκειμένου αυτό να γίνει ακόμα πιο διασκεδαστικό στην οδήγηση. Ο V10 έχει παραμείνει στη θέση του και αποδίδει 540 άλογα μαζί με 540 N·m ροπής, ενώ το R8 RWS είναι κατά 50 ελαφρύτερο από το R8.

Τώρα, το γερμανικό coupe καλείται να τα βάλει με την Porsche 911 GT3, η οποία φορά έναν εκπληκτικό 6κύλινδρο 4λιτρο boxer, που αποδίδει μέχρι 500 άλογα και 460 N·m ροπής. Η δύναμη δεν είναι αυτή που παίζει τον απόλυτο ρόλο, αφού ο χαρακτήρας των αυτοκινήτων είναι πιο σημαντικός από μερικά άλογα. Ποιο από τα δύο θα επέλεγες;

  • Anestis Genk

    GT3 εννοείται, αν και σε αυτά τα λεφτά δεν αξίζει να πάρεις αμάξι, ίσως φερράρι ή λότους

    • mixalhs7

      Υπαρχει καινουργια Φεραρι με V10 και τιμη 110χιλ λιρες?

    • γενικα υπηρξε τα τελευταια 30 χρονια ferrari V10 εκτος απο αυτην του Σουμι ?? :-P

    • Anestis Genk

      Η 488 πόσο έχει; (δεν ξέρω)
      Δεν είναι V10 αλλά και το πορσικό δεν είναι V10.
      Αν είναι ακριβή η φερράρι, τότε εβόρα.

    • mixalhs7

      Η 488 ειναι V8 turbo και τιμολογιακα παιζει στις 200χιλ.λιρες. Νομίζω το πακέτο του R8 στα 110χιλ είναι τρομερή ευκαιρία για N/A V10 & πισωκουνα. (αν φυσικά στον αγοραστή αρέσει το εξωτερικό του look ).
      Εβορα και GT3 ειναι track day cars και φυσικα δεν εχουν σχέση με το R8!

  • mixalhs7

    Χειρουργικό νυστέρι εναντίον λαστιχενιου σφυριού.
    Ωραίο πακέτο το R8 αλλά είναι και μοιάζει με audi. Πιστεύω πως αυτό το πακέτο με ενα αμάξωμα Lambo σε αυτά τα λεφτά θα έκανε θραύση στις πωλήσεις.

  • Mika

    Kαι τα δυο απιθανα, και οι διαφορες τους αναλυονται μια χαρα στο τελος..