Πριν περίπου έξι μήνες, η Land Rover παρουσίασε την ανανεωμένη έκδοση του Range Rover Sport SVR, το οποίο μόνο αργό δεν μπορείς να το χαρακτηρίσεις. Και αυτό γιατί ο 5,0-λιτρος κομπρεσοράτος V8 κινητήρας αποδίδει 575 άλογα στις 6.000 σ.α.λ. και 700 Nm στις 3.500 σ.α.λ., κάτι που σημαίνει ότι το βρετανικό SUV χρειάζεται για τα 0-100 χλμ/ώρα 4,5 δευτ., με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 260 χλμ/ώρα.

Παρόλα αυτά, το βάρος του αγγίζει τα 2.310 κιλά, και γι’αυτό η εταιρία θέλει να του κάνει μια διαίτα. Σύμφωνα με τον Ben Verrecchia, επικεφαλής μηχανικός του προγράμματος Sport SVR, τα κέρδη απόδοσης για ένα ταχύτερο Range Rover θα προκύψουν από την εκτεταμένη εξοικονόμηση βάρους.

Και εξηγώντας είπε ότι το μεγάλο βρετανικό πολυτελές SUV θα θυσιάσει τα πίσω καθίσματα, ενώ μόνο η τοποθέτηση carbon δίσκων θα μειώσει συνολικά την αναρτώμενη μάζα από τα τέσσερα άκρα κατά 24 κιλά, με τον Verrecchia να τονίζει:

Το πρόβλημα είναι ότι δεν μπορούμε απλά να τοποθετήσουμε τα κεραμικά φρένα και τα εξαρτήματα από την F-Type SVR. Θα έπρεπε να ξεκινήσουμε από το μηδέν και στη συνέχεια να αναπτύξουμε άλλες δύο ρυθμίσεις για το σασί για τα ελαφρύτερα φρένα.

Σύμφωνα με τον μηχανικό της SVO, μουλάρια του σκληροπυρηνικού Range Rover Sport SVR έχουν ξεκινήσει ήδη τις δοκιμές, με την εταιρία να αντλεί έμπνευση για τις αναβαθμίσεις του αυτοκινήτου από τις αντίστοιχες που διαθέτει η Jaguar XE Project 8.