Το αυτοκίνητο βρίσκεται στην πόλη Whaley Bridge, στα Midlands της Αγγλίας, με το ιδιοκτήτη του να έχει τοποθετήσει τον 2-λιτρο κινητήρα του ιαπωνικού αυτοκινήτου πίσω από τον εμπρός άξονα της BMW Σειράς 3 (E30), καθιστώντας το -πρακτικά- κεντρομήχανο.

Εκτός αυτό, ο κινητήρας της Honda πλέον διαθέτει κομπρέσορα, νέα μπεκ και εγκέφαλο, και έτσι αποδίδει 365 άλογα, με την ιδιοκτήτη-πωλητή να αναφέρει ότι εύκολα φτάνει τα 450 άλογα.

Το βάρος του αυτοκινήτου ανέρχεται στα μόλις 970 κιλά, μια μείωση περίπου 300 κιλών, χάρη στην χρήση fiberglass σε όλο το σώμα της 3άρας, και στο “ξήλωμα” του εσωτερικού. Εκεί θα βρεις roll cage, bucket καθίσματα, αποσπώμενο τιμόνι, κλπ.

Φοράει τα φρένα της M3 Evo (E36), ενώ πατάει σε πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις. Ο ιδιοκτήτης ζητάει 15..000 λίρες (€17.000) για να το αποχωριστεί, καθώς όπως χαρακτηριστικά αναφέρει θέλει να το νέο του project, που είναι η τοποθέτηση ενός 2JZ κινητήρα σε μια M3 (E46).

    • Radical88

      Πολυ ανωμαλος κιολας χαχαχα

    • Mika

      Ετσι!!!!
      Ιουυυυυυυυυυυυυυυυυυ
      Χαχαχα

  • Smartass

    Υπάρχει παράδειγμα πουσαρισμένου τετρακύλινδρου κινητήρα της BMW από τα 90ς με αντίστοιχη απόδοση του Honda F20C ή F22C1 (βάζω και τους δύο διότι δεν υπάρχει διευκρίνιση για το ποιον φοράει η μπέμπα) που αναφέρετε στο άρθρο;;;;;

  • shaoqing14

    Πολυ κακο για το τιποτα,παρε κατευθυειαν το s2000.