Ο Terry Lipscomb είναι ένας συνταξιούχος Αμερικάνος μηχανικός, ο οποίος κατασκεύασε κάτι που η Ford δεν πρόσφερε ποτέ. Μια κεντρομήχανη Mustang. Ο Lipscomb ονόμασε την one-off δημιουργία Mach 40, καθώς αποτελεί μια μίξη της Mustang Mach 1 του 1969 και ενός Ford GT πρώτης γενιάς.

Ο Lipscomb προσέλαβε τον Mike Miernik να σχεδιάσει το αυτοκίνητο, με τις εργασίες να γίνονται στο συνεργείο Eckert’s Rod & Custom, και την εταιρία Hardison Metal Shaping να φτιάχνει το σώμα του αυτοκινήτου.

Αυτό έχει ύψος μόλις 43 ίντσες (109 εκατ.), όντας κατά 3 ίντσες (76,2 εκατ.) πιο ψηλό από το αυθεντικό GT40. Κάτω από το γυάλινο πίσω κάλυμμα, βρίσκεται ένας 5,4-λίτρων κομπρεσοάρος V8 κινητήρας, από το Ford GT του 2006, ο οποίος αποδίδει 850 άλογα, όταν “καίει” αιθανόλη.

Η χάρη του έφτασε μέχρι την Sony και τους προγραμματιστές της Polyphony, γι’αυτό και το πρόσθεσαν στο τελευταίο update του Gran Turismo Sport.

  • SAMURAI-66

    Γουσταρω απιστευτα και μου αρεσει η ρετρο παρουσια του σε συνδυασμο με τον θηριωδη μοτερ επιδοσεων f1….διαμαντι εφτιαξε ο τυπος!!

  • SAMURAI-66

    Γουσταρω απιστευτα και μου αρεσει η ρετρο παρουσια του σε συνδυασμο με τον θηριωδη μοτερ επιδοσεων f1….διαμαντι εφτιαξε ο τυπος,αμερικανια και αγιος ο θεος!!

  • καλα ειχε στην κατοχη του ενα γνησιο FORD GT40…και το εκανε mustang ???? pfffffffffffffffffffff!!!!

    • Ford GT πρώτης γενιάς του 2004-2006, απ’όπου και ο κινητήρας…όχι το παλιό GT40

    • αααα ok..σορρυ…..εκει στο πρωτης γεννιας μπερδευτηκα…… αλλα και παλι…… ειναι downgrade οταν απο GT πας σε mustang !!! :-P