Η Toyota την περασμένη εβδομάδα παρουσίασε τη νέα γενιά του RAV4 το οποίο είναι ελαφρώς μικρότερο από τον προκάτοχό του, αλλά χάρη στην TNGA πλατφόρμα, προσφέρει μεγαλύτερο μεταξόνιο κατά 3 εκατοστά, κάτι που μεταφράζεται σε περισσότερους χώρους για τους επιβάτες.

Ο Jack Hollis, αντιπρόεδρος της Toyota Αμερικής, σε πρόσφατη συνέντευξή του άφησε να εννοηθεί πως ίσως στο μέλλον προσφέρουν στην αγορά και μια επταθέσια έκδοση του RAV4, αλλά για την ώρα η συγκεκριμένη έκδοση δεν αποτελεί προτεραιότητα για την εταιρία.

Σε ότι αφορά τα κινητήρια σύνολα, ο Hollis συμπλήρωσε πως το νέο RAV4 θα μπορούσε να προσφέρεται στην αγορά τόσο με κάποιο plug-in υβριδικό σύνολο, ενώ δεν έχει αποκλειστεί το ενδεχόμενο και ενός αμιγώς ηλεκτρικού RAV4. Ωστόσο δεν έχει στα πλάνα της να βγάλει στην αγορά ένα αποκλειστικά ηλεκτρικό crossover μοντέλο στην αγορά, όπως έχει κάνει ήδη η Jaguar με το I-Pace και η Tesla με το Model X, με αρκετές ακόμη εταιρίες – Volkswagen, Ford, Audi- να ετοιμάζουν αντίστοιχα μοντέλα.

  • SAMURAI-66

    Προβλεπω οτι με της μηνιαιες πωλησεις του μοντελου της εδω και χρονια να χτυπουν κορυφη κατι που ειναι απολυτα σιγουρο οτι θα συμβει και στο νεο της δημιουργημα και τους αμερικανους κατα κυριο λογο που αποτελουν και το πλεον σημαντικο τροφοδοτη του ιαπωνα κατασκευαστη να ζητουν μεγαλυτερες επιλογες σε καθε ειδος κινηση που μπορει να διαθεσει η αγορα δεν θα σκεφτει και πολυ η toyota να προσφερει καθε δυνατοτητα απο αυτες που ευαγγελιζονται οι υπευθυνοι στο τετρακινητο της.