Η Lexus στο περιθώριο της έκθεσης του Πεκίνου παρουσίασε το νέο ES. Σχεδιαστικά το μοντέλο δανείζεται πολλά στοιχεία από το LS, με την νέα -έβδομη- γενιά του ES να βασίζεται στη New Global Architecture-Κ πλατφόρμα του ιαπωνικού κολοσσού, να είναι προσθιοκίνητο και μεγαλύτερο (+65 mm), χαμηλότερο (-5 mm) και πλατύτερο (+45 mm) από την προηγούμενη γενιά. Λόγω του μεγαλύτερου μεταξόνιο (+50 mm) οι τροχοί είναι πιο κοντά στις άκρες του αυτοκινήτου.

Τοποθετείται μεταξύ του IS και του GS, φέρει LED φωτιστικά σώματα, την μεγάλη χαρακτηριστική γρίλια των μοντέλων της ιαπωνικής εταιρείας και μεταλλικά διακοσμητικά. Η έκδοση Lexus ES F SPORT Line έχει μαύρη γρίλια, αεροτομή, ειδικά σήματα, και ζάντες 19″.

Στο εσωτερικό συναντάμε μεγάλη οθόνη 12,3″, δερμάτινες επενδύσεις, Head-up Display, σύστημα αναγνώρισης φωνητικών εντολών και συμβατότητα Apple CarPlay.

Μηχανικά στην Ευρώπη προσφέρεται μόνο στην έκδοση ES300h που διαθέτει το υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης νέας γενιάς – τέταρτης γενιάς, που υπόσχεται χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Συνδυάζει έναν ολοκαίνουργιο 2,5-λιτρο τετρακύλινδρο Atkinson κινητήρα βενζίνης με θερμική απόδοση 41% και έναν συμπαγή ηλεκτροκινητήρα με υψηλή ενεργειακή πυκνότητα. Η ισχύς του συστήματος ανέρχεται στα 218 άλογα και μέση συνδυασμένη κατανάλωση στα 4,7 λίτρα/100 χλμ.

Η συμπαγής μπαταρία νικελίου-υδριδίου μετάλλου είναι τοποθετημένες κάτω από το πίσω κάθισμα και έτσι δεν μειώνεται ο διαθέσιμος χώρος των αποσκευών.