Ο Απρίλιος του 2018 σηματοδοτεί τα δύο χρόνια από το λανσάρισμα του πρώτου SUV της Maserati, της Levante, και μόνο στρωμένη με ροδοπέταλα δεν το λες. Επιγραμματικά, έχει σταματήσει -προσωρινά- η παραγωγή της δύο φορές, έχει κληθεί για ανάκληση τέσσερις φορές, ενώ τον Φεβρουάριο έγινε γνωστό ότι η παραγωγή της θα μειωθεί έως 60% μέχρι τον Ιούλιο.
Αυτά είναι τα δεδομένα και δεν θα μπορούσε να μην τα αποδεχτεί και ο CEO της FCA, Sergio Marchionne, όπου σε πρόσφατη συνέντευξη του παραδέχτηκε ότι το μεγάλο πολυτελές μοντέλο της Maserati αντιμετώπισε προβλήματα από την πρώτη στιγμή. Πιο συγκεκριμένα, οι πρώτοι μήνες του λανσαρίσματος της Levante ήταν υπεύθυνοι για τις κακές πωλήσεις στην αρχή της πορείας της, με τον Marchionne να αναφέρει χαρακτηριστικά:
Πολύ κακή εκτέλεση, νομίζω ότι τα θαλασσώσαμε κατά το λανσάρισμα της Levante.
Για το λόγο αυτό, πριν δύο μήνες ο Reid Bigland αντικαταστάθηκε από τον Tim Kuniskis, με τον τελευταίο να είναι πλέον επικεφαλής της Alfa Romeo και της Maserati παγκοσμίως.