Μετά την έγκριση από την FIA, όλα φαίνεται να είναι έτοιμα για την έναρξη του νεοσύστατου πρωταθλήματος Electric GT, ο πρώτος αγώνας του οποίου θα διεξαχθεί 3-4 Νοεμβρίου στην πίστα της Jerez, στη Ισπανία. Θα ακολουθήσουν αγώνες στις πίστες του Paul Ricard, του Nurburgring, του Assen, του Silverstone, του Algarve και άλλες.

Στο πρωτάθλημα θα συμμετέχουν 10 ομάδες με 2 αυτοκίνητα η κάθε μια, και κάθε αγώνας θα αποτελείται από μια περίοδο δοκιμών 20 λεπτών, μια περίοδο κατατακτηρίων 30 λεπτών και δύο αγώνες 60 χλμ.

Τα 20 αγωνιστικά να είναι πανομοιότυπα, και βασίζονται στην δυνατότερη έκδοση του Tesla Model S, την P100D, όπου για την περίσταση έχει μετονομαστεί σε P100DL Με την αφαίρεση όλων των αχρείαστων στοιχείων, αλλά την προθήκη του απαραίτητο roll-cage, το βάρος έχει μειωθεί περίπου 525 κιλά, κάτι που σημαίνει ότι το αγωνιστικό πλέον ζυγίζει περίπου 1.600 κιλά.

Οι ηλεκτροκινητήρες αποδίδουν 785 άλογα και 995 Nm, με τα 100 χλμ/ώρα από στάση να τα κάνουν σε μόλις 2,1 δευτ. (0,3 δευτ. πιο γρήγορα σε σχέση με το εργοστασιακό), με την τελική τους ταχύτητα να αγγίζει τα 250 χλμ/ώρα.

Τα μηχανικά μέρη είναι εντελώς εργοστασιακά, με την μπαταρία 100kWh να είναι η μεγαλύτερη που υπάρχει στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Ο CEO του πρωταθλήματος, Mark Gemmel, είναι βέβαιος ότι η αξιοπιστία του εργοστασιακού hardware είναι εξαιρετικά υψηλή, ενώ δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι οι ηλεκτροκινητήρες θα έχουν να κινήσουν κατά 25% ελαφρύτερο αμάξωμα.

Η Pirelli θα προμηθεύει τα σλικ ελαστικά, με τα εμπρός να είναι 265 χλστ., τα πίσω 305 χλστ., με τις ζάντες να έχουν διάμετρο 18 ίντσες, Ακόμα υπάρχουν αναβαθμισμένα φρένα, υδραυλικό χειρόφρενο. Στην τελική ταχύτητα το αυτοκίνητο παράγει 51 κιλά κάθετης δύναμης στον εμπρός άξονα και 92 κιλά στον πίσω. Το αμάξωμα είναι κατασκευασμένο από υψηλής αντοχής carbon.