Δεν έχουν περάσει τέσσερα χρόνια από την στιγμή που η Nissan παρουσίασε το Pulsar και η ιαπωνική εταιρία θα σταματήσει την παραγωγή του στο εργοστάσιο της στην Βαρκελώνη τον Ιούλιο. Ο λόγος είναι το ψηλό κόστος παραγωγής, καθώς και οι χαμηλότερες -από τις αναμενόμενες- πωλήσεις του. Μιλώντας για αυτές, η Nissan είχε στόχο τις 80.000 πωλήσεις ετησίως, αλλά ακόμα και την πρώτη πλήρης χρονιά διάθεσης του αυτές δεν ξεπέρασαν τις 45.000 μονάδες, για να ακολουθήσει το 2016 με περίπου 35.000 και το 2017 με 27.000 μονάδες.

Χαρακτηριστικό είναι ότι οι συνολικές του πωλήσεις τα 3,5 χρόνια που βρίσκεται στην αγορά (περίπου 120.000) είναι σχεδόν οι μισές που καταφέρνει σε ένα χρόνο το Qashqai. Η Nissan θα προσπαθήσει να παράξει έναν σεβαστό αριθμό αυτοκινήτων, ώστε να έχει στοκ μέχρι το τέλος της τρέχουσας χρονιάς. O πρόεδρος της Nissan Ευρώπης, Paul Willcox, έχει δηλώσει σχετικά:

Οι αποφάσεις που πήραμε είναι αποτέλεσμα της αλλαγής της ζήτησης στην αγορά των Ευρωπαίων πελατών μας και μιας νέας τάσης, και γι’αυτό το λόγο η Nissan επικεντρώνεται στην ενίσχυση της ηγετικής της θέσης στον τομέα των ηλεκτρικών και crossover οχημάτων.

Το Pulsar ήρθε με μεγάλες φιλοδοξίες, με σκοπό να “χτυπήσει” τα Volkswagen Golf, Ford Focus, Opel Astra κλπ μοντέλα του C-segment, αλλά δυστυχώς δεν τα κατάφερε. Ίσως αυτός ήταν και ο λόγος που η ιαπωνική εταιρία δεν έβγαλε στην παραγωγή του Pulsar Nismo.

  • gv

    αξιοπρεπες αυτοκινητο αλλα ποσο χαζος μπορει να ειναι καποιος που πιστευε οτι θα χτυπησει golf και focus?!
    σαν τη χιουνται και τη κια της παλιας εποχης ειναι..
    αχρωμο,με μετρια ποιοτητα και χωρις να ξεχωριζει πουθενα!

  • bulgary

    Τι να χτυπήσει το κάρο που δεν είναι ικανό για τίποτα…Και πολύ το άφησε!

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Έμεινε στη σκιά του Qashqai. Καλό ήταν σχετικά αλλά άχρωμο.

  • autofn

    Και πολύ εμεινε η πατάτα, να τα βλέπουν αυτά κάτι ασιατολάγνοι που μας
    είχαν πρήξει ( προσποιούμενοι μάλλον ) οτι τους έχει πέσει το σαγόνι όταν
    είχε παρουσιαστεί το τίποτα πάνω σε ρόδες, ισχυριζόμενοι μάλιστα οτι θα πάρει μεγάλο μερίδιο απο την πίτα της κατηγορίας, ευτυχώς όμως που πήρε αυτό που
    του άξιζε δίνοντας άλλο ένα μάθημα σε οσους νομίζουν οτι τα ονειρα τους
    συμπίπτουν με την πραγματικότητα.

  • Smartass

    Τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι. Έκανα μια έρευνα στις επίσημες ιστοσελίδες της NISSAN, Αυστραλία, Βόρεια και Νότια Αμερική, Ιαπωνία, Ρωσία, Μέση Ανατολή,
    Nοτίου Αφρικής. Διαπίστωσα ότι ΝΙSSAN δεν διαθέτει πουθενά μικρομεσαίο 5πόρτο μοντέλο εκτός Ευρώπης. Άρα η κατηγορία δεν υφίσταται πλέον για την μάρκα.

  • cosacher

    Εμφανισιακά τίποτε το ιδιαίτερο, απλά αξιοπρεπές τυπικό Ιαπωνικό αυτοκίνητο. Δέν είναι άσχημό όπως κατι TIIDA( αν το λέω καλά) αλλά ούτε και τίποτε φοβερό. Εχω πάθει πλάκα όμως με τον 1.5 Diesel κινητήρα όταν το οδήγησα από φίλο μου που το αγόρασε 17.500 EURO

  • ολοιι το ελεγαν ”ομορφο” αξιοπιστο και αλλα πολλα…..
    αλλα τελικα μειναν μονο στα λογια…….
    η αγορα μιλαει!!!! ειτε προτιμας κατι προς suv….>ειτε καποιο αλλος της κατηγοριας !!!! ;-)

  • adm

    Σαν πρόταση δεν ήταν τόσο δυναμική για να μπορέσει να πάρει μερίδιο από βασικούς παίκτες της αγοράς και δεν το δούλεψε γενικότερα η Nissan για να μπορέσει να εγκατασταθεί στην κατηγορία.

  • Giannisk

    Κι όμως ήταν ένα πολύ τίμιο αυτοκίνητο. Με ~20.000€ το έπαιρνες diesel και με πλήρη εξοπλισμό ενώ στις ναυαρχίδες της κατηγορίας ήθελες 4-5.000€ περισσότερα. Ο κύριος λόγος που δεν περπάτησε μάλλον είναι ότι όποιος εμπαινε σε μία αντιπροσωπεία της Nissan ήταν πιο πιθανόν να φύγει τελικά με ένα qashqai.

  • tcdrifter

    Δεν το πρόσεξαν όσο έπρεπε αλλιώς θα είχε πάει καλά στις πωλήσεις. Το περίεργο πίσω μέρος, το άσχημο εσωτερικό (ειδικά στις βασικές εκδόσεις) και η μέτρια ποιότητα εσωτερικού συνολικά δεν μπορεσαν προφανώς να αντισταθμίσουν την καλή τιμή, τα καλά μοτέρ και τους μεγάλους χώρους. Πρέπει μια πρόταση να είναι ολοκληρωμένη πλέον στις μέρες μας για να τραβήξει, ειδικά Ευρώπη..