Δεν έχουν περάσει τέσσερα χρόνια από την στιγμή που η Nissan παρουσίασε το Pulsar και η ιαπωνική εταιρία θα σταματήσει την παραγωγή του στο εργοστάσιο της στην Βαρκελώνη τον Ιούλιο. Ο λόγος είναι το ψηλό κόστος παραγωγής, καθώς και οι χαμηλότερες -από τις αναμενόμενες- πωλήσεις του. Μιλώντας για αυτές, η Nissan είχε στόχο τις 80.000 πωλήσεις ετησίως, αλλά ακόμα και την πρώτη πλήρης χρονιά διάθεσης του αυτές δεν ξεπέρασαν τις 45.000 μονάδες, για να ακολουθήσει το 2016 με περίπου 35.000 και το 2017 με 27.000 μονάδες.

Χαρακτηριστικό είναι ότι οι συνολικές του πωλήσεις τα 3,5 χρόνια που βρίσκεται στην αγορά (περίπου 120.000) είναι σχεδόν οι μισές που καταφέρνει σε ένα χρόνο το Qashqai. Η Nissan θα προσπαθήσει να παράξει έναν σεβαστό αριθμό αυτοκινήτων, ώστε να έχει στοκ μέχρι το τέλος της τρέχουσας χρονιάς. O πρόεδρος της Nissan Ευρώπης, Paul Willcox, έχει δηλώσει σχετικά:

Οι αποφάσεις που πήραμε είναι αποτέλεσμα της αλλαγής της ζήτησης στην αγορά των Ευρωπαίων πελατών μας και μιας νέας τάσης, και γι’αυτό το λόγο η Nissan επικεντρώνεται στην ενίσχυση της ηγετικής της θέσης στον τομέα των ηλεκτρικών και crossover οχημάτων.

Το Pulsar ήρθε με μεγάλες φιλοδοξίες, με σκοπό να “χτυπήσει” τα Volkswagen Golf, Ford Focus, Opel Astra κλπ μοντέλα του C-segment, αλλά δυστυχώς δεν τα κατάφερε. Ίσως αυτός ήταν και ο λόγος που η ιαπωνική εταιρία δεν έβγαλε στην παραγωγή του Pulsar Nismo.