Μία εβδομάδα μένει μέχρι το Ισπανικό Grand Prix, εκεί όπου όλες οι ομάδες θα έχουν μαζί τους αρκετές αναβαθμίσεις για τα μονοθέσιά τους. Αυτά αφορούν κυρίως την αεροδυναμική, με τους μηχανικούς στα εργοστάσια να ετοιμάζουν μήνες τα νέα αεροδυναμικά πακέτα, αλλά η βελτίωση αφορά και τα power units.

Συνήθως είναι νωρίς για να δούμε μια αναβαθμισμένη έκδοση ενός κινητήρα, αλλά η Renault περιμένει αύξηση στην ανταγωνιστικότητα του R.E.18, χάρη στα νέα καύσιμα που θα φέρει η BP στο Ισπανικό Grand Prix, όπως επιβεβαιώνει ο επί κεφαλής της ομάδας, Cyril Abiteboul.

Η McLaren θα μπορέσει να χρησιμοποιήσει τα νέα καύσιμα της βρετανικής εταιρείας, ενώ αντίθετα η Red Bull χρησιμοποιεί τα προϊόντα της ExxonMobil, υποστηρίζοντας την επιλογή του διαφορετικού προμηθευτή.

Η έναρξη της ευρωπαϊκής περιόδου πρέπει να σημαίνει εδραίωση αυτής της απόδοσης. Θα μας βοηθήσει στην Ισπανία ένα βήμα στον κινητήρα, από την πλευρά των καυσίμων, μαζί με κάποιες αεροδυναμικές αλλαγές, που θα αντικατοπτρίζουν τα χαρακτηριστικά της πίστας. Ελπίζουμε ότι αυτό θα είναι ένα βήμα προόδου, αλλά ξέρουμε, επίσης, ότι πολλές ομάδες θα έχουν αναβαθμισμένα πακέτα, και ότι η Βαρκελώνη είναι γνωστή σε όλους.

Ο Τεχνικός Διευθυντής των Γάλλων, Bob Bell, λέει ότι η R.S.18 δε θα έχει τόσα νέα εξαρτήματα στην Ισπανία, καθώς στο Αζερμπαϊτζάν είχε μαζί της νέες πτέρυγες και νέα bargeboards.

Παραδοσιακά, η Βαρκελώνη είναι η πίστα που όλες οι ομάδες έχουν αναβαθμίσεις. Συνήθως ένα μεγάλο πακέτο αναβάθμισης. Φέτος, το πρώτο μεγάλο αεροδυναμικό πακέτο ήταν στο Μπακού. Στη Βαρκελώνη, θα έχουμε λιγότερα νέα εξαρτήματα. Για τους υπόλοιπους αγώνες, έχουμε αναβαθμίσεις που έρχονται σε κάθε αγώνα, κάποιες μικρές και κάποιες μεγαλύτερες.

  • gronholm89

    Η McLaren δεν χρησιμοποιεί της Petrobras????

  • Anestis Mylo

    Κάτι είναι και αυτό!