Βάσει κανονισμών, μία ομάδα έχει το δικαίωμα να χρησιμοποιεί διαφορετικά καύσιμα και λιπαντικά από την εργοστασιακή ομάδα, αν νομίζει ότι αυτό είναι καλύτερο για τον κινητήρα, ενώ δε θα πρέπει να ξεχνάμε και το εμπορικό κομμάτι. Αυτό δε συμβαίνει στους κινητήρες της Mercedes, καθώς η γερμανική ομάδα λέει ότι τους καλιμπράρει όλους σύμφωνα με τα δικά της καύσιμα, που είναι φυσικά της Petronas.

Αντίθετα, η Red Bull Racing χρησιμοποιεί τα προϊόντα της ExxonMobil, όταν η Renault αυτά της BP/Castrol. Ο Toto Wolff, επί κεφαλής της Mercedes, έχει αναφερθεί στο συγκεκριμένο θέμα και ο Christian Horner, επί κεφαλής της Red Bull, βρήκε την ευκαιρία να απαντήσει, τονίζοντας ότι η ομάδα του το κάνει αυτό επειδή βλέπει κάποιο πλεονέκτημα.

Βλέπω ότι ο Toto έχει κάνει πολλά σχόλια για το θέμα αυτό. Το βλέπουμε ως πλεονέκτημα. Έχουμε μια σπουδαία σχέση με την Exxon και δουλεύουμε μαζί τους τελευταίους 12 μήνες. Κατασκευάζουν μερικά σπουδαία προϊόντα και το βλέπουμε αυτό ως τεχνικό πλεονέκτημα. Τα προϊόντα τους κέρδισαν τρία Grands Prix πέρυσι. Προφανώς και υπάρχουν επιπρόσθετα στοιχεία που σχετίζονται με αυτό, καθώς είναι ένας διαφορετικός προμηθευτής παρά μια το τι δουλειά έχει κάνει η ομάδα.

Ο Βρετανός λέει ότι, με άλλα καύσιμα και λιπαντικά, θα πρέπει να τρέξουν μόνοι τους τον κινητήρα στο δυναμόμετρο, κάτι που αυξάνει το κόστος, αλλά η ομάδα του Milton Keynes δεν έχει οικονομικά προβλήματα για να το κάνει αυτό.

Απλά σημαίνει ότι θα πρέπει να τρέχουμε περισσότερους κινητήρες στο δυναμόμετρο, έτσι θα πρέπει να καλύπτουμε το κόστος. Όμως, δε θα το χρησιμοποιούσαμε αν βλέπαμε ότι δεν υπάρχει τεχνικό πλεονέκτημα. Είναι μια σπουδαία εταιρεία, με μεγάλη ανταπόκριση, πολύ γρήγορη και το βλέπουμε αυτό ως αποτέλεσμα.