Το σουηδικό πρωτάθλημα ταχύτητας αν και δεν είναι γνωστό όσο το Γερμανικό, ή το Βρετανικό έχει αρκετές κατηγορίες στις οποίες αγωνίζονται σοβαρά αυτοκίνητα (επιπέδου GT3). Η Σουηδία αν και μικρή χώρα, με πληθυσμό όσο και η Ελλάς, έχει(;) δύο αυτοκινητοβιομηχανίες και ο παραδοσιακός τρόπος προβολής των αυτοκινήτων ήταν οι αγώνες, εκεί που φαινόταν πιο αυτοκίνητο είναι πιο καλοφτιαγμένο και ανταποκρίνεται καλύτερα στην οδήγηση. Η Volvo, η μια εκ των δύο σουηδικών αυτοκινητοβιομηχανιών, έτρεχε για χρόνια στο σουηδικό πρωτάθλημα τουρισμού με κάποιο από τα αειθαλή σεντάν της. Για να στηρίξει λοιπόν εργοστασιακά την αγωνιστική της εμπλοκή έφτιαξε το 1996 την Polestar. Η Polestar λοιπόν είναι συνυφασμένη με την αγωνιστική ιστορία της Volvo και εσχάτως πρωωθείται ως υπομάρκα (sub-brand) επιδόσεων.

Η Volvo όμως πλέον είναι κινέζικη και ανήκει στην Geely, όπως και η βρετανική Lotus, έτσι Lotus και Volvo ανήκουν στον ίδιο όμιλο, κάτι εξαιρετικά βολικό αν θες ένα αγωνιστικό του κουτιού, αφού η μετατροπή σε αγωνιστικό ενός Volvo είναι πολύ πιο περίπλοκη διαδικασία. Έτσι η Team Cyan (κυανή ομάς) που είναι το αγωνιστικό όνομα της Polestar θα μετονομαστεί σε Lotus Cyan Racing και θα αγωνιστεί με μια Lotus Evora GT4.

Η Lotus όπως βλέπεις είναι βαμμένη στα εθνικά χρώματα της Σουηδίας κι αυτό μάλλον επειδή η Σουηδία είναι ο βασικό χορηγός! Κι εξηγούμαι: Η Σουηδία παρόλο που θεωρείται από τις πλέον προοδευτικές χώρες, διατηρεί ακόμα τον αναχρονιστικό θεσμό της μοναρχίας κι ένα από τα αγαπημένα χόμπι των γαλαζοαίματων του παλαιού κόσμου (Ευρώπη) είναι οι αγώνες αυτοκινήτων. Κάποτε τρέχαν στην F1, τώρα έχουν περιοριστεί σε τοπικό επίπεδο. Ο μουσάτος που βλέπεις στις φωτογραφίες είναι ο πρίγκηψ Carl Philip, ο μοναχογιός του Σουηδού βασιλέα, Carl XVI Gustaf. Όταν γεννήθηκε τον Μάιο του 1979 ο Carl Philip ήταν και διάδοχος του θρόνου, ως πρωτότοκος υιός, αλλά αυτό άλλαξε 7 μήνες μετά, το 1980, όταν άλλαξε ο νόμος που έδινε προτεραιότητα στους άρρενες απόγονους, κι έτσι πλέον διάδοχος του σουηδικού θρόνου είναι η μεγαλύτερη αδερφή του, Victoria, προοδευτική χώρα είπαμε.

Ο πρίγκηψ Carl Philip αγωνίζεται εδώ και πέντε χρόνια στο πρωτάθλημα, όπου ως τώρα έτρεχε με Porsche GT3. Στην άλλη πλευρά της Lotus Evora, με το πιο σουηδικό look, είναι ο Richard Goransson που θα σώσει την τιμή της σουηδικής σημαίας αφού είναι οδηγός με πλούσιο παλμαρέ στους αγώνες ταχύτητας, όντας τρεις φορές πρωταθλητής Σουηδίας και μια φορά πανευρωπαϊκός πρωταθλητής.

  • xtra

    Ελλας , ομας , πριγκηψ, στροφη στην καθαρευουσα ! :-P

    • Anestis Genk

      να κρατιούνται οι τύποι παρουσία των εστεμμένων

    • xtra

      χεχεχεχε! Μας βλεπει και ο πρωην απο τα μπαλκονια ! χαχαχαχαχ

  • Giannisk

    «Η Volvo όμως πλέον είναι κινέζικη«. Δηλαδή κε αρθογράφε η εταιρεία έχει μεταφέρει την έδρα της στην Κίνα? Χρησιμοποιεί parts από κινεζικες εταιρείες? Το r&d είναι κινέζικο?