Σε συνέντευξη του σε βρετανικό μέσο, ο CEO του Groupe PSA, Carlos Tavares, δήλωσε πως η στρατηγική του ομίλου για την premium εταιρία έχει ορίζοντα 30 ετών και δεν θα επηρεαστεί από τη σημαντική πτώση των πωλήσεων της DS που κατέγραψε το 2017.

Μιλώντας με νούμερα, την περασμένη χρονιά, η DS πούλησε παγκοσμίως μόλις 52.860 αυτοκίνητα, όταν το 2016 είχε φτάσει τις 85.981 μονάδες, δηλαδή μείωση 38,5%. Η μεγαλύτερη πτώση καταγράφηκε στην Κίνα και στην περιοχή της νοτιοανατολικής Ασίας, με την “βουτιά” 63,1%, για να ακολουθήσει η Ινδία όπου μαζί με την περιοχή του Ειρηνικού η πτώση άγγιξε το 45%. Στην Ευρώπη η μείωση των πωλήσεων άγγιξε σχεδόν στο 34%, ενώ στην Αφρική και Μ. Ανατολή το 9,6%.

Μιλώντας για τους λόγους, ο Tavares επεσήμανε ότι η “κατρακύλα” οφείλεται -κατά κύριο λόγο- στην κατάργηση των εκπτώσεων στη λιανική, αλλά και των πωλήσεων χονδρικής, μια κίνηση που αποσκοπεί στην ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας της DS, αλλά και στη δημιουργία ενός εταιρικού προφίλ με premium χαρακτηριστικά. Χαρακτηριστικά είπε:

Η DS είναι ένα εγχείρημα 30 ετών και τώρα μας μένουν άλλα 28 χρόνια για να πετύχουμε τους στόχους μας. Η δημιουργία μιας μάρκας που θα βασίζεται στην έννοια της γαλλικής πολυτέλειας θα απαιτήσει χρόνο και συνεκτικότητα στην κατεύθυνση που εξακολουθούμε να χτίζουμε.

Το 2017 ήταν μία χρονιά για να φέρουμε την τιμολογιακή μας δύναμη στο σωστό σημείο και να θέσουμε τα θεμέλια για τις υπολειμματικές αξίες που βοηθούν ώστε να ορίσουμε μια μάρκα με premium προφίλ. Τώρα έχουμε τη δύναμη τιμολόγησης προς την κατεύθυνση που θέλουμε και τα νέα προϊόντα μας έρχονται να υποστηρίξουν τη στρατηγική αυτή.

Ναι, το περασμένο έτος ήταν απογοητευτικό όσον αφορά τις πωλήσεις, αλλά έχουμε τοποθετηθεί καλύτερα για την επίτευξη της μακροπρόθεσμης στρατηγικής μας. Είμαστε στην αρχή ενός ταξιδιού και με το λανσάρισμα ενός νέου μοντέλου κάθε χρόνο θα χτίσουμε τη μάρκα. Με συνέπεια θα έρθει και η επιτυχία.

  • Roadie Wheels

    Το ds7 και το ds5 είναι πανέμορφα.

  • gv

    ναι οπως δεν ανησυχουσαν στη μαζερατι αλλα μετα ο σερτζιο τελικα ανησυχησε..
    η DS λογικα με μικρα μοτερ και διαφορετικη σχεδιαση θελει να γινει διαφορετικη σαν volvo αν και εχει ακομη πιο πικαντικη σχεδιαση..
    δυσκολο να προβλεψεις το μελλον της και δε μπορω να καταλαβω το 30ετες πλανο, δηλαδη ποσα χρονια θα αντεχουν ζημιες?
    ποτε προβλεπουν να γινει κερδοφορα?

  • Anestis Genk

    Όταν είχε βγει η DS ήταν σε άλλη διάσταση, τα τωρινά DS είναι καλά μεν αλλά όχι για τόσο βαριά φανέλα

  • Tsou Kostas

    ποιος ζήτησε πολυτελή citroen ρε παιδιά? Ποιος ζήτησε premium ford vignale? Τι μυαλό κουβαλάνε δεν μπορώ να καταλάβω. Δλδ τι πιστεύουν? Ότι έχει ο άλλος λεφτά να πάρει BMW και θα πάρει citroen με νικελάκια και led?

  • Smartass

    Δεν έχει ανάγκη ο όμιλος PSA. Θα φέρει ζεστό χρήμα στα ταμεία η OPEL!!
    :D

    • Bon Viveur

      😂😂😂

  • dmis

    Ντάξει παιδιά, είναι εναλλακτική premium η DS… δεν θέλουν όλοι BMV, AUDI κλπ… όσο καλύτερα το χειριστούν, και όσο καλύτερα γίνονται τα αμάξια τους θα βρουν το κοινό του DS οράματος και ίσως χτυπήσει κ λίγο πιο mainstream premium κοινό…
    ο Carlos βλέπει μπροστά, μετράει τι έχει και τι μπορεί να κάνει για αυτό..
    Tavararas por favor…

  • Dentdim

    Με μια γρήγορη ματιά στις τιμές Αγγλίας: DS7 Crossback Prestige BlueHDi 180 EAT8 auto 5d (μεσαίο επίπεδο εξοπλισμού κινητήρας ντίζελ 180 αλόγων) στις £39,380 ενώ το Volvo xc60 Momentum Pro D4 AWD 5d (επίσης μεσαίου εξοπλισμού με ντίζελ κινητήρα 190 αλόγων και 4ΚΙΝΗΣΗ) στις £40,220.
    Είναι παντελώς αδύνατον με τέτοια πολιτική τιμών η DS να ανακάμψει την επόμενη χρονιά ή και τα υπόλοιπα 27.Στην PSA κάνουν σημαντικά λάθη ,ένα από αυτά είναι ότι δεν έχουν συνειδητοποιήσει ότι δεν υπάρχουν πια πολλοί φανατικοί αγοραστές που θα αγοράσουν με κλειστά μάτια ότι βγάλει η αγαπημένη τους εταιρία. Παράδειγμα και εγώ ο ίδιος που μετά από 14 χρόνια σε διάφορα Γαλλικά αυτοκίνητα ,εύκολα κοιτάω π.χ. και το type r και το i30N.Ή ακόμα όταν χρειάζομαι 4κινηση και πεισματικά δεν μου την δίνεις ,άγνωστο γιατί ,ε τότε θα καταλήξω στην αντιπροσωπεία κάποιου άλλου κατασκευαστή….

  • όταν διαβάζεις “δε μας ανησυχεί”, τους ανησυχεί