Η Volkswagen επιβεβαίωσε το σχεδιαστικό λάθος στις πίσω ζώνες ασφαλείας στο νέο Polo (MY2018). Όπως είδες στα μέσα της εβδομάδας, το πρόβλημα το εντόπισε το φινλανδικό Tekniikan Maailma, μετά από δοκιμές που έκανε στα Seat Arona, Ibiza και Volkswagen Polo. Πιο συγκεκριμένα, πραγματοποιούσε συγκριτική δοκιμή 6 μικρών μοντέλων όπου διαπίστωσε ότι κατά την δοκιμασία αλλαγής λωρίδας με 5 επιβάτες, λυνόταν κατ’ επανάληψη η ζώνη του πίσω αριστερού επιβάτη στα παραπάνω αυτοκίνητα, καθώς το αυτοκίνητο έμπαινε στην αριστερή λωρίδα παίρνοντας έντονη κλίση στα αριστερά.

Το πρόβλημα εντοπίζεται στην θέση της πόρπης του κεντρικού επιβάτη, η οποία είναι τοποθετημένη ελαφρώς υψηλότερα από αυτή που βρίσκεται στα αριστερά της. Έτσι, το βάρος του μεσαίου επιβάτη πιέζει τη βάση της ζώνης του πάνω στο κουμπί απασφάλισης του αριστερού επιβάτη. Εκτός από την δοκιμασία αλλαγής λωρίδας, το ίδιο θα μπορούσε να συμβεί και σε μια πλευρική σύγκρουση, όπως επίσης και με την μετακίνηση των πίσω επιβατών.

Η Volkswagen θα τοποθετήσει ένα επανασχεδιασμένο σύστημα ασφάλισης της ζώνης που θα αποτρέψει την ζώνη να λύνεται. Μέχρι να τοποθετηθεί ο νέος μηχανισμός η Volkswagen συμβουλεύει τους πελάτες της να μην χρησιμοποιούν το μεσαίο κάθισμα του νέου Polo. Η ανάκληση θα ξεκινήσει μέσα στις επόμενες εβδομάδες και οι ιδιοκτήτες των επηρεαζόμενων αυτοκίνητων θα ειδοποιηθούν μέσω επιστολών, ώστε να προσέλθουν στις κατά τόπους αντιπροσωπείες για να γίνει δωρεάν η εγκατάσταση του νέου μηχανισμού.

Ανανέωση: Πριν λίγη ώρα σχετική ανάκληση ανακοίνωσε και η Seat για τα Ibiza και Arona. Από την ανάκληση επηρεάζονται 220.000 Volkswagen Polo και 191.000 Seat Ibiza και Arona.

 

  • morbid

    Άμεση αντίδραση,δεν τους το είχα.

  • Giannis Antypas
  • ad276

    Η λογικη απαντηση.Σε πεισμα των απανταχου αντι-vag-ιτων…..

    • jim_1

      Μα το αυτονόητο έκανε αφού την ξεβράκωσε ο τύπος..Εγώ λέω δώστε την εύσημα που συνεργάζεται με μια από τις χειρότερες εταιρείες σε θέμα ασφάλειας μετά από όλα αυτά για να έχει περισσότερο κέρδος ανά όχημα αλλά είπαμε η takata τα δίνει φθηνά μπας και σηκώσει κεφάλι..Διακοπή συνεργασίας άμεσα με την takata (μπας και κλείσει αυτό το μπου@@@@@) από όλες τις εταιρείες αλλά τι λέω τώρα..

    • GioKak

      Επειδή είδα πως το έγραψες και στο προηγούμενο άρθρο, όπως κι άλλοι, στη συγκεκριμένη περίπτωση φταίει ο σχεδιασμός της VW-SEAT κι όχι αυτός της TAKATA!

      Δεν θα αλλαχθεί κάτι στο σύστημα των ζωνών που προμήθευσε η TAKATA αλλά στο σύστημα στήριξης που είναι της VW!

      https://www.volkswagen-media-services.com/detailpage/-/detail/Volkswagen-announces-a-recall-for-the-current-Polo-generation-due-to-issue-with-rear-seat-belt-lock-fixtures/view/7002037/7a5bbec13158edd433c6630f5ac445da?p_auth=vVR2eweG

    • enigma

      Δεν το έω ψάξει πολύ αλλά είχα ακούσει ότι είναι θέμα προμηθευτή. Οι ίδιες ζώνες από άλλο προμηθευτή δεν είχαν θέμα.

    • GioKak

      Η ίδια η VW δεν λέει πως είναι θέμα προμηθευτή αλλά δικό της, διάβασε το δελτίο τύπου της…δεν χρειάζεται extra ψάξιμο!

      Το αν η πόρπη της TAKATA απαιτεί λιγότερη δύναμη για να απασφαλίσει σε σχέση με αυτή της TRW είναι άλλο θέμα.
      Ακόμη κι αν ισχύει, που μάλλον ισχύει, κανείς μέχρι σήμερα δεν αναφέρει πως το προϊόν της TAKATA είναι εκτός προδιαγραφών!
      Ούτε η VW, ούτε η TAKATA αλλά ούτε και το περιοδικό που ανακάλυψε το πρόβλημα.
      Οι φωτό που κυκλοφόρησαν δείχνουν το πρόβλημα στο σχεδιασμό της VW.

      https://uploads.disquscdn.com/images/41425206181e1a931d5137a681c91436c317db9cb385b6b73f8683352f99d593.jpg

  • Banana Joe

    Στο προηγούμενο Polo, όπως αυτό που κατέχω, η ανάκληση του δίσκο-πλατό-βολάν πήρε εξαιρετικά πολύ καιρό να γίνει, έγινε όπως έγινε με βολάν μονής μάζας από διπλής & κατέστρεψε την αγορά μας & την επένδυσή μας, δημιουργώντας ένα νέο αυτοκίνητο με κακή ηχομόνωση & διαφορετική κύλιση, το οποίο προσωπικά δεν επέλεξα να αγοράσω. Btw αν και υπήρχαν σοβαρά θέματα ασφαλείας (π.χ. ξεκινούσες με 1η και μπορούσε να σβήσει στη μέση μιας διασταύρωσης) ή έμειναν αυτοκίνητα από δίσκο-πλατό (όπως το δικό μου), δεν έκαναν ανάκληση παρά μόνο όταν πιέστηκαν από τα ΜΜΕ. Δεν έμαθαν από τα λάθη τους, πάλι ανάκληση, σε κάτι διαφορετικό αυτή τη φορά, που δεν παύει να αποτελεί ανάκληση όμως. Για μένα η VW & η Kosmocar έχουν τελειώσει.

    • ad276

      Να υποθεσω οτι εχεις πετρελαιοκινητο…..Η vw βγαζει και βενζινοκινητα τα οποια δεν ειχαν τετοια προβληματα.Και εννοειται οτι μια εταιρια σαν την vw δεν ειναι τελειωμενη οπως ισχυριζεσαι επειδη εβγαλε μια σκαρτη παρτιδα.Εχεις υπ οψιν σου ποσες παρτιδες ελαττωματικων αυτοκινητων εχουν βγει απο ολα τα εργοστασια χωρις καν ανακλησεις,δεν ειδα να κλεισει καποια απο αυτες.Και πριν πεις οτιδηποτε ΕΧΩ vw εδω και 18 χρονια……

    • Banana Joe

      Καλημέρα & καλό ΣΚ.
      Τι πάει να πει «έχω πετρελαιοκίνητο»; Πρέπει δηλαδή να χαλάει;
      Καταρχάς, είπα πως «για μένα», σε προσωπικό επίπεδο, η VW έχει τελειώσει, αλλά & η Kosmocar, έτσι όπως μου συμπεριφέρθηκε.
      Δεύτερον, είναι το 3ο μου VW, έχω δε & 2 Audi από τον Όμιλο. Όλα τα VW, ανεξαρτήτως πετρέλαιου ή βεζνινης που επισης είχα, μου εμφάνισαν προβλήματα που δεν σχετίζονται με τον τρόπο οδήγησης, ηλεκτρονικά, πολλαπλασιαστές, καταλύτες, αμορτισέρ, εγκέφαλοι ABS, πεσμένες επενδύσεις οροφών, όλα πριν την ώρα τους (συν η ανακλήση που περιέγραψα). Τα Audi τα πηγαίνουν αρκετά καλύτερα σε αξιοπιστία, αλλά όταν χρειάστηκε να πληρώσω, πόνεσε.
      Το να έχεις ένα αυτοκίνητο 18 χρόνια που δεν έχει βγαλει πρόβλημα, που το συντηρείς ορθώς & δεν έχει την πολυπλοκότητα σε τεχνολογία των σύγχρονων, δε με εκπλήσσει, το έχω βιώσει, όχι μόνο σε αυτοκίνητα, αλλά & σε κάθε είδους σύγχρονη συσκευή (τα φτιάχνουν για να χαλάνε).
      Τέλος & πριν κατηγορηθώ πως τα παίρνω από καμία άλλη εταιρεία ως έμμισθο τρολ ή όλα αυτά μου συμβαίνουν επειδή δεν οδηγώ ή δε συντηρώ καλά, επειδή είναι χρόνια μέλος στο ελληνικό forum ιδιοκτητών της VW, για πέρνα μια βόλτα από το δραστήριο ελληνικό μας forum να δεις πως είσαι η ζωντανή εξαίρεση της VW. Αυτά από εμένα, καλή μέρα σε όλους.

    • ad276

      Θα συμφωνησω ως προς το σκελος οτι ΟΛΑ τα καινουρια αυτοκινητα δεν ειναι σαν τα παλια σε θεμα αξιοπιστιας οπως συμβαινει και σε καθε νεα συσκευη.Ειμαι μελος του vwclub.gr εδω και καποια χρονια οποτε ξερω τι γινεται και εκει γραφουν μονο ενα μικρο ποσοστο ιδιοκτητων vw σε σχεση με τα χιλιαδες που κυκλοφορουν,το οποιο ωστοσο ειναι αντιπροσωπευτικο δειγμα που δειχνει τι συμβαινει.Δεν τρεφω αυταπατες ξερω τι προβληματα εχουν τα vw,οπως ξερω και ποσα προβληματα βγαζουν ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ.Μπορω να σου δωσω ολοκληρη λιστα με προβληματικα αυτοκινητα η εστω παρτιδες απο αυτα.Ενδεικτικα……Πτωση ουρανου σε Οπελ Αστρα,Πολλαπλασιαστες σε Φορντ Φιεστα,Φοκους,Υπερβολικη καταναλωση λαδιου Τογιοτα Αουρις1.4,Ραγισμενα μοτερ Τογοιτα Αβενσις,Φθορα δισκοπλακων/τακακιων Ρενο Κλιο,Συνεχης αλλαγη μπουζι Σμαρτ,ελατωματικη μοναδα ABS Σουζουκι Σουιφτ και εχω και αλλα……Που θελω να καταληξω;…….Μα στην απλη λογικη οτι ΟΛΑ χαλανε.Ισως η συχνοτητα της vw να ειναι πιο τακτικη αλλα δεν υπαρχει αυτοκινητο που να ειναι τελειο.Και για το τελος να αναφερω οτι στα 18 χρονια εχω αλλαξει τρια vw με μοναδικο μελανο σημειο εναν πολλαπλασιαστη στο πρωτο μου Πολο 6N,αλλα ολα ηταν απλα μοντελα χωρις πολλες πολλες φανφαρες και τουρμπο που εδω στη Συρο οπου ζω δεν μου χρειαζεται κιολας…….Αλλα και εσυ αφου εχεις θεμα γιατι επιμενεις vw; Φιλικα😀

    • Banana Joe

      Τα είπες όλα. Γιατί επιμένω ε; Τελευταία ευκαιρία έδωσα, τέλος. Τώρα ίσως καταλαβαίνεις την αγανάκτησή μου με τη δήλωσή μου πως «για μένα η VW έχει τελειώσει». Τις ευχές μου για ένα όμορφο ΣΚ & ένα καλό καλοκαίρι στην πρωτεύουσα των Κυκλάδων.

    • ad276

      Να σαι καλα φιλε και εσυ να εχεις ενα ομορφο καλοκαιρι.

  • Manos Niros Gakidis

    Πρώην κατοχος νw jetta tsi 2007. Ο πρώτος κινητήρας tsi με τα 140hp. Δεν θα κολλήσω στους, δύο πολλαπλασιαστές, στην συγχρονιζε 2ας στους πρώτους 2-3 μήνες χρήσης, στις 4 εξωτερικές κολώνες που ξεφτυσε το βινιλιο, στον ουρανό που κρέμασε στα 6-7 χρόνια, ούτε στην αντλία νερού που χάλασε τελευταία 240€ τιμή. Θα κολλήσω ρε παιδιά όταν μια μέρα πέρσυ Ιούλιο μήνα κατέβω στο αμάξι, βάζω το κλιματισμό και περνώ τα ρυθμιστικά των αεραγωγών οδηγού και συνσυνοδη στο χέρι !!!!!! Απαράδεκτο !!!! Αυτοκίνητο 21.000€ καλά τα αμάξια του ομιλου αλλά πολύ ακριβά για αυτό που προσφέρουν !!! Διατηρώ μια επιφύλαξη για τα scoda το fabia δεν μου έβγαλε τίποτα (αλλά δεν το κράτησα και πολύ). Και στο αμάξωμα που πραγματικά δεν συγκρίνεται με τίποτα άλλο.

  • Evan_T

    Γενικά είναι κρίμα να δίνεις τα λεφτά σου σε μια εταιρεία, σοβαρή κατά τα φαινόμενα, και να αγοράζεις προϊόν με εγκληματική αμέλεια στην παθητική του ασφάλεια. Ένα περιοδικο απ τη Φινλανδία ανακάλυψε ένα πρόβλημα το οποίο μπορεί να κοστίσει ζωές. Να βράσω και τα euroNcap και όλες αυτες τις μαρκετιστικες ηλιθιότητες και βαθμολογίες. Σιγουρα αυτά τα αυτοκίνητα θα είχαν το 5αρακι στη τσέπη πριν πάνε καν να δοκιμαστούν. Είναι κάτι πάνω απο εταιρείες. Οι εταιρείες βρίσκουν και τα κάνουν. Αφορά το σύνολο της Ευρωπαϊκής κουλτούρας στο κονε και στο δήθεν. Απλά η διαφορά της υπόλοιπης Ευρώπης απ την Ελλάδα είναι πως εδώ το κονε και η λοβιτούρα δεν σταματά στο Ceo αλλα φτάνει μέχρι τον κλητήρα.