Η Volkswagen επιβεβαίωσε το σχεδιαστικό λάθος στις πίσω ζώνες ασφαλείας στο νέο Polo (MY2018). Όπως είδες στα μέσα της εβδομάδας, το πρόβλημα το εντόπισε το φινλανδικό Tekniikan Maailma, μετά από δοκιμές που έκανε στα Seat Arona, Ibiza και Volkswagen Polo. Πιο συγκεκριμένα, πραγματοποιούσε συγκριτική δοκιμή 6 μικρών μοντέλων όπου διαπίστωσε ότι κατά την δοκιμασία αλλαγής λωρίδας με 5 επιβάτες, λυνόταν κατ’ επανάληψη η ζώνη του πίσω αριστερού επιβάτη στα παραπάνω αυτοκίνητα, καθώς το αυτοκίνητο έμπαινε στην αριστερή λωρίδα παίρνοντας έντονη κλίση στα αριστερά.
Το πρόβλημα εντοπίζεται στην θέση της πόρπης του κεντρικού επιβάτη, η οποία είναι τοποθετημένη ελαφρώς υψηλότερα από αυτή που βρίσκεται στα αριστερά της. Έτσι, το βάρος του μεσαίου επιβάτη πιέζει τη βάση της ζώνης του πάνω στο κουμπί απασφάλισης του αριστερού επιβάτη. Εκτός από την δοκιμασία αλλαγής λωρίδας, το ίδιο θα μπορούσε να συμβεί και σε μια πλευρική σύγκρουση, όπως επίσης και με την μετακίνηση των πίσω επιβατών.
Η Volkswagen θα τοποθετήσει ένα επανασχεδιασμένο σύστημα ασφάλισης της ζώνης που θα αποτρέψει την ζώνη να λύνεται. Μέχρι να τοποθετηθεί ο νέος μηχανισμός η Volkswagen συμβουλεύει τους πελάτες της να μην χρησιμοποιούν το μεσαίο κάθισμα του νέου Polo. Η ανάκληση θα ξεκινήσει μέσα στις επόμενες εβδομάδες και οι ιδιοκτήτες των επηρεαζόμενων αυτοκίνητων θα ειδοποιηθούν μέσω επιστολών, ώστε να προσέλθουν στις κατά τόπους αντιπροσωπείες για να γίνει δωρεάν η εγκατάσταση του νέου μηχανισμού.
Ανανέωση: Πριν λίγη ώρα σχετική ανάκληση ανακοίνωσε και η Seat για τα Ibiza και Arona. Από την ανάκληση επηρεάζονται 220.000 Volkswagen Polo και 191.000 Seat Ibiza και Arona.