H FIA και η ACO ετοιμάζονται να ανακοινώσουν τους νέους κανόνες για το παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής (WEC), οι οποίοι θα τεθούν σε ισχύ για την σεζόν 2020/21, ώστε να προσπαθήσουν να προσελκύσουν περισσότερους κατασκευαστές. Οι πλήρεις λεπτομέρειες αναμένεται να αποκαλυφθούν σε περίπου έναν μήνα από σήμερα, αλλά ένα βασικό σημείο τους είναι ότι τα αγωνιστικά θα έχουν τέτοιες προδιαγραφές ώστε να μοιάζουν περισσότερο με τα αυτοκίνητα δρόμου.

Ο επικεφαλής της McLaren, Zak Brown, σχολίασε από την Βαρκελώνη ότι ο συνδυασμός των νέων κανόνων και η γοητεία του Le Mans σημαίνει ότι η McLaren ενδιαφέρεται να επιστρέψει στο πρωτάθλημα αντοχής, τονίζοντας:

Θα το σκεφτόμασταν σίγουρα. Το εξετάζουμε. Οι κανόνες όπως λέγεται ότι είναι τους βρίσκουμε συναρπαστικούς. Θα εξετάζαμε σοβαρά να τρέξουμε στη νέα κατηγορία, όπως αυτή ονομαστεί – GTP, Silhouette, LMP1 – έχω ακούσει διάφορες προτάσεις. Αλλά νομίζω ότι είναι συναρπαστικό ότι προσπαθούμε να πάμε στο Le Mans για να κερδίσουμε αμέσως. Αυτή είναι η υψηλότερη τιμή για μια αγωνιστική ομάδα.

Η McLaren έχει μακρά ιστορία σε άλλες μορφές μηχανοκίνητου αθλητισμού, είτε αυτή ήταν το CanAm, το IndyCar, έχουμε κερδίσει το Le Mans. Και με τους νέους κανονισμούς να έρχονται για το WEC, συμμετέχουμε σε αυτές τις συναντήσεις και εξετάζουμε το πως θα είναι. Είμαστε οπαδοί του Le Mans. Καθώς εξετάζουμε το ανώτατο όριο προϋπολογισμού και πώς το διαχειρίζονται οι ομάδες, το ότι εξετάζουμε άλλες μορφές αγώνων αυτοκινήτου είναι κάτι που σκεφτόμαστε.

Διπλωματική απάντηση και ίσως μέτρο πίεσης για να φέρει τους κανόνες στα μέτρα της, θα πω εγώ.