H BMW συνεχίζει την εξέλιξη της Z4 στη πίστα του Nurburgring, έτσι ώστε να την παρουσιάσει επίσημα μέσα στο καλοκαίρι. Η νέα BMW Z4 θα βασίζεται στη BMW Z4 concept που παρουσιάστηκε τον περασμένο Αύγουστο και θα διαθέτει υφασμάτινη οροφή, ηλεκτροϋδραυλικά αναδιπλούμενη, η οποία θα φυλάγεται πίσω από τους επιβάτες.

Το μοντέλο χει εσωτερική κωδική ονομασία G29 και θα κατασκευάζεται μαζί με την Supra στο ίδιο εργοστάσιο στην Αυστρία. Κίνηση θα παίρνει από 2,0-λιτρους και 3,0-λιτρους κινητήρες βενζίνης που θα συνδυάζονται τόσο με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, όσο και με 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Οι 2,0-λιτροι τετρακύλινδροι κινητήρες θα είναι απόδοσης 180 και 250 ίππων, ενώ οι 3,0-λιτροι 335 και 385 ίππων. Μέχρι στιγμής, δεν υπάρχουν αναφορές που να θέλουν την BMW να ετοιμάζει την Z4 M.

  • Στέλιος Ναούμ

    Ego eimai eukolos sto 8ema ekdosi..den 8elo tin akrivi …to mono pou 8elo einai,,,na exei individual saloni stin ekdosi e ta 385 aloga me to 8ari sasman 😕

  • gv

    180-200 αλογα θα μπορουσαν ανετα να βγαλουν και απο τον 1,5 παντως..
    2λιτρο με 180 αλογα δεν αξιζει..

    • με ποια εννοια δεν αξιζει 2λιτρο με 180 αλογα ??
      αν μιλας για ελλαδα και φορολογια..σιγουρα….

    • gv

      δεν αξιζει με την εννοια οτι με μικροτερο μοτερ μπροστα βγαζεις τα ιδια αλογα και επειδη ειναι τουρμπο παλι η ροπη ειναι μεγαλη δεν εχεις θεμα αποδοσης..
      η τεχνολογια εχει προχωρησει αν ειναι να βαλεις ολοκληρο διλιτρο τουρμπο για 180 αλογα καηκαμε..
      δε ξερω αν σκεφτονται το image αλλα ειναι πολυ υπερβολικο..

    • ///M5 Αλεξανδρος

      1 Ας μην ξεχναμε πως σε ευρωπαικα κρατη φορολογουν βαση ιπποδυναμης.
      2 Εδω και πολλα χρονια ενα κινητηρας ιδιου τυπου και κυβισμου βγαινει με διαφορετικες ιπποδυναμεις.
      3 Στην υπερτροφοδοτουμενη εποχη των Βmw η πραγματικη ιπποδύναμη ειναι μεγαλυτερη της ονομαστικής.
      4 Αν παραυτα κανεις δεν αρκειτε ,υπαρχει και αυτη η λυση,βεβαια κοστιζει.
      https://preisliste.ac-schnitzer.de/acs_kpl/kd_kpl/70216/preisliste_ausgabe_kat.php?marke_id_auswahl=1&reihe_auswahl=3&modell_auswahl=3er-F30/F31&hauptgruppe_auswahl=Motor&produktgruppe_auswahl=Leistungssteigerung-Benziner&kd_auswahl=70216

    • ποσα κιλα διαφορα να εχει ενα διλιτρο μοτερ με ενα 1600ρι ???
      παντως εγω αυτα τα πουσαρισμενα μικρα μοτερ….δεν τα ”εμπιστευομαι” !!

    • gv

      με δουλευεις ετσι?
      σχεδον ολα τα turbo αυτοκινητα της αγορας εχουν πανω απο 100 ιππους ανα λιτρο..
      ακομη και τα καθημερινα fiesta κτλ εχουν απο 100 μεχρι 125 ιππους το λιτρο..
      ακομη και σπορ αυτοκινητα που καποιοι χρησιμοποιουν καθε μερα και εχουν απο 140 μεχρι 170-180 το λιτρο!
      μια χαρα τα ξερεις ολα αυτα απλα μαλλον τρολλαρεις ή δε ξερεις τι λες..
      αν ειναι να κοροιδευομαστε αστο..

    • καθολου δεν σε δουλευω….
      παραδειγμα αμα θελω τουρμπατα 120ps…θα προτιμησω ενα μοτερ 1500/1600cc παρα 1000ρι…….οπως πχ τοαμα θελω 350+ps….δεν θα προτιμησω το μοτερ της AMG….αλλα ενα πιο μεγαλο……
      τα ξερω οτι υπαρχουν στην αγορα……αλλα δεν μαρεσουν τα πουσαρισμενα….