Στην Αυστρία η παραγωγή των BMW Z5, Toyota Supra;

Σχετικά άρθρα

Magna_plant

Έχουν περάσει πάνω από τρία χρόνια από τη στιγμή που ανακοινώθηκε η συνεργασία μεταξύ BMW και Toyota και το μόνο που έχουμε δει είναι μερικά βαριά καμουφλαρισμένα πρωτότυπα της Z5 να κάνουν δοκιμές εξέλιξης σε παγωμένες συνθήκες.

Τελευταία αναφορά από την αυστριακή εφημερίδα Kleine Zeitung, λέει ότι η παραγωγή και τόσο του γερμανικού roadster όσο και της νέας Supra που αναπτύσσεται παράλληλα και από κοινού θα ξεκινήσει το 2018 στο εργοστάσιο της Magna Steyr στη πόλη Graz της Αυστρίας.

Το πλάνο λέγεται ότι περιλαμβάνει παραγωγή 60.000 μονάδων ετησίως των δύο μοντέλων, με το εργοστάσιο να πραγματοποιεί μερική από την παραγωγή και της επόμενης γενιάς της Σειράς 5.

Οι μέχρι σήμερα πληροφορίες αναφέρουν ότι ο αντικαταστάτης της Z4 θα παραμείνει roadster με μαλακή οροφή, έχοντας μακρύ καπό και μεγάλη μάσκα. Τα δύο sport μοντέλα θα μοιράζονται την ίδια πλατφόρμα, αλλά θα διαθέτουν το δικό τους στυλ τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό αλλά και τους δικούς τους κινητήρες.

Η BMW Z5 θα παίρνει κίνηση από τετρακύλινδρους και εξακύλινδρους κινητήρες με ιπποδυνάμεις που θα ξεκινούν από τα 270 άλογα και θα καταλήγουν στα 400+ ενώ δεν αποκλείεται και μία υβριδική M έκδοση με 500 ίππους, με την παρουσίασή τους να αναμένεται να γίνει προς το τέλος του 2017.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Ο Oliver Zipse παραμένει CEO της BMW έως το 2026

Η BMW ανακοίνωσε επίσημα την επέκταση του συμβολαίου του Oliver Zipse, ο οποίος θα συνεχίσει να υπηρετεί ως πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του διοικητικού...

Η BMW teasάρει τη νέα X2

Πλησιάζει η στιγμή που η BMW θα αποκαλύψει τη νέα -δεύτερη- γενιά της X2, και σήμερα η γερμανική εταιρία έδωσε ένα teaser video που...

Με 304 άλογα το ανανεωμένο Toyota GR Yaris

Μέσα στο φθινόπωρο η Toyota θα παρουσιάσει την ανανεωμένη έκδοση του GR Yaris, με το μοντέλο να δυναμώνει και ο 1.600άρης τρικύλινδρος turbo κινητήρας...

Η BMW M2 CS σε δοκιμές εξέλιξης στο Nurburgring

Αυτές τις ημέρες, στη πίστα του Nurburgring, η BMW αναπτύσσει τη νέα M2 CS, που κρύβει κάτω από το καπό της τον 3,0-λιτρο (S58)...