Σε ένα εντυπωσιακό σκηνικό, εντός του Ιπποδρόμου Αθηνών στο Μαρκόπουλο ολοκληρώθηκε χθες ο πρώτος γύρος του EKO Racing Dirt Games 2018. Οι 43 συμμετοχές έτρεξαν σε ζευγάρια στην παράλληλη χωμάτινη διαδρομή μήκους 2,6 χιλιομέτρων, στην οποία την 1η Ιουνίου θα αγωνιστούν και τα πληρώματα που θα εκκινήσουν στο EKO Ράλλυ Ακρόπολις 2018.

Ανάμεσα στους συμμετέχοντες με χωμάτινες φόρμουλες, από νωρίς το πρωί ξεχώρισε ο Νίκος Αθηναίος, ο οποίος οδηγώντας “καθαρά” το Speedcar Xtrem των 750 κ.εκ. σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στα τρία από τα τέσσερα περάσματα, επικρατώντας δίκαια με συνολικό χρόνο 6:07.175 . Πίσω του, στην κατηγορία των 750 κ.εκ. ακολούθησε ο Χαράλαμπος Γαζετάς με ίδιο μονοθέσιο και χρόνο 6:10.951, ενώ το βάθρο συμπλήρωσε ο Μιχάλης Τακιδέλης, επίσης με Speedcar Xtrem και χρόνο 6:14.983.

Στην αμέσως μικρότερη κατηγορία, αυτήν των 600 κ.εκ. τη νίκη πήρε ο Γιάννης Χεκιμιάν με Speedcar Xtrem, ο οποίος πέτυχε τους τρεις κορυφαίους χρόνους στα συνολικά τέσσερα περάσματα (6:10.916). Τον ακολούθησε ο Γιώργος Ζυμαρίδης με SR Kartcross (6:15.713), ο οποίος κέρδισε το πρώτο σκέλος, με τρίτο τον Κωνσταντίνο Χριστόπουλο με Speedcar Xtrem και συνολικό χρόνο 6:17.850.

Στην Open, με τις πρωτότυπες χωμάτινες φόρμουλες επικράτησε ο Μάνος Στεφανής με Speedcar 2 και συνολικό χρόνο 6:31.971 . Στο βάθρο τον ακολούθησαν οι Ελευθέριος Κραλής και Νικήτας Κολοβός, αμφότεροι με Maxxis Team Baraccuda.

Στον πρώτο γύρο του EKO Racing Dirt Games 2018 συμμετείχαν και αυτοκίνητα των κατηγοριών Ν, Α, και Ε και R, κάποια εκ των οποίων σε μια “πρόβα” για την υπερειδική διαδρομή του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις. Νικητής στην κατηγορία έως 1.600 κ.εκ. αναδείχτηκε ο Κωνσταντίνος Μαχαίρας με Citroen Saxo VTS (6:54.888), στη μεγαλύτερη, έως τα 2.000 κ.εκ., ο Θεόδωρος Βουτσάς με ένα VW Golf GTI (6:59.460), ενώ στην άνω των 2.000 κ.εκ. ο Κωνσταντίνος Σαμαράς με Mitsubishi Lancer EVO IX, ο οποίος κινήθηκε πολύ γρήγορα όπως αποτυπώνεται και από το συνολικό του χρόνο (6:20.169).

Ήταν ο πρώτος από τους πέντε αγώνες του ΕΚΟ Racing Dirt Games 2018, με την επόμενη συνάντηση να είναι προγραμματισμένη για τις 15-16 Σεπτεμβρίου, στην πίστα «Διαδρόμιο» στο Σπαθοβούνι.

Οι αγωνιζόμενοι έτρεξαν τέσσερις φορές την διαδρομή, κρατώντας τους τρεις καλύτερους χρόνους. Μπορείς να δεις τα αποτελέσματα εδώ.

  • να κανω μια ερωτηση ??
    ο πρωτος της κατηγοριας των 600cc εγραψε δηλαδη καλυτερο χρονο απο τον δευτερο των 750cc ????

    • Mad Hatter

      χα χα χα ναι έτσι φαίνεται, εκτός αν είχε καμία αλλαγή η διαδρομή, βέβαια είναι και κοντά οι κατηγορίες δεν έχουν μεγάλη διαφορά.

    • mixalhs7

      Η διαδρομη ηταν στανταρ για ολους.

    • mixalhs7

      Ναι γιατι?

    • δεν σου φαινεται περιεργο ?? ενας με αυτοκινητο μικροτερης κατηγοριας….να γραφει καλυτερο χρονο απολους της μεγαλυτερης εκτος του πρωτου ????

    • mixalhs7

      Ο τελικος χρονος ειναι αποτελεσμα του μ.ο. 4 περασματων.
      Η διαφορα των 600 με τα 750κυβ (περα των οδηγων) ειναι πως τα 750 πρεπει να διατηρεις τις στροφες πιο ψηλα απ οτι στα 600 για να πας γρηγορα και δεν ξερω κατα ποσο ευκολο ειναι αυτο σε μια τοσο σφικτη διαδρομη