Η Red Bull είναι σίγουρα ένα εκ των φαβορί στο Μονακό. Τα υψηλά επίπεδα κάθετης δύναμης και η καλή μηχανική πρόσφυση της RB14 κάνουν το αυστριακό μονοθέσιο πολύ ανταγωνιστικό -τουλάχιστον στα χαρτιά-, ενώ το γεγονός πως η δύναμη του κινητήρα δεν είναι τόσο σημαντική στο Μόντε Κάρλο ευνοεί την ομάδα του Milton Keynes.

Σύμφωνα με τον Daniel Ricciardo, ο R.E.18 θα είναι κοντά στα δύο δέκατα πίσω από τον M09 και τον 062 EVO στο Πριγκιπάτο, ένα νούμερο που δεν είναι μεγάλο αν σκεφτούμε τα προτερήματα της RB14, γι’ αυτό και ο Αυστραλός θεωρεί ότι μπορεί να παλέψει για την pole, αλλά και τη νίκη.

Αν χάσαμε μισό δευτερόλεπτο στη Βαρκελώνη, ίσως εδώ είναι δύο δέκατα. Αλλά, έχουμε αυτοπεποίθηση και ένα καλό set-up, και τα δύο δέκατα μπορεί να φύγουν πολύ γρήγορα σε μια τέτοια πίστα. Μπορούμε να το κάνουμε. Μπορούμε να παλέψουμε για την pole. Οι αντίπαλοι προσπαθούν να αφαιρέσουν πίεση από τους ώμους τους και να την βάλουν στους δικούς μας.

Δεν είναι μυστικό ότι πάντα είμαστε καλοί εδώ. Δεν ήμασταν αρκετά καλοί πέρυσι, αλλά τα προηγούμενα χρόνια ήμασταν. Όλοι μιλούσαν για το τελευταίο sector στη Βαρκελώνη. Σίγουρα, ήμασταν δυνατοί εκεί, οπότε θα είμαστε αξιοπρεπείς. Θα εκπλαγώ αν δεν είμαστε κοντά. Θα πρέπει να είμαστε λιγότερο από εφτά δέκατα από την pole.

Με τον team-mate του συμφωνεί ο Max Verstappen, καθώς και ο ίδιος υπολογίζει πως το μειονέκτημα από την ιπποδύναμη θα είναι μόλις δύο δέκατα στον γύρο, ελπίζοντας ότι θα είναι ένα πολύ δυνατό Grand Prix για τον ίδιο και την ομάδα του.

Ποτέ δεν ήταν ίσοι οι κινητήρες. Πιστεύω ότι είμαστε πίσω στη ιπποδύναμη, οπότε πάντα θα το βλέπουμε σε κάθε πίστα, κι επιπλέον αυτοί έχουν χαρτογράφηση για τις κατατακτήριες, οπότε εδώ είναι καλύτερα για ‘μάς, γιατί δε θα υπάρχει τόσο μεγάλη διαφορά. Φυσιολογικά, είναι τέσσερα ή πέντε δέκατα, εδώ ίσως είναι δύο δέκατα, και νομίζω ότι μπορούμε να δουλέψουμε με αυτό.