Το περασμένο καλοκαίρι ολοκληρώθηκε η παραγωγή της Dodge Viper επειδή δεν μπορούσε να ανταποκριθεί στους νέους κανονισμούς ασφαλείας που τέθηκαν σε ισχύ από την 1η του Σεπτέμβρη του 2017.

Ωστόσο φήμες θέλουν την FCA να ετοιμάζει τη νέα γενιά της Viper, που θα κυκλοφορήσει στην αγορά το 2020. Θα παρουσιαστεί στην έκθεση του Ντιτρόιτ το 2019, έτσι ώστε να εορταστεί με τον καλύτερο τρόπο η 30στη επέτειος από τότε που παρουσιάστηκε το Viper Concept. Αναφορές θέλουν να διαθέτει μια πλατφόρμα από carbon και αλουμίνιο και αρχικά θα προσφέρεται σε roadster έκδοση, με την coupe να παρουσιάζεται λίγα χρόνια αργότερα.

Μηχανικά θα φορά έναν V8 ατμοσφαιρικό κινητήρα απόδοσης 550 ίππων, ενώ αργότερα θα προστεθεί και η δεύτερη γενιά του Hellcat V8 απόδοσης 710+ ίππων. Η νέα Viper θα προσφέρεται με χειροκίνητο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων και αναμένεται να ξεκινά από τις 90.000 δολάρια στις ΗΠΑ.

  • Roadie Wheels

    θα προσφέρεται με χειροκίνητο μηχανικό κιβώτιοτο καλύτερο αντικ

  • Roadie Wheels

    (θα προσφέρεται με χειροκίνητο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων)
    το καλύτερο αντικλεπτικο σύστημα για την αμερικανική αγορά

  • gv

    εξαιρετικα και απροσδοκητα νεα!
    ακου εκει ατμοσφαιρικο V8!
    ελπιζω να το διατηρησουν ακραιο οπως παλια γιατι αυτο ειναι το dna του..
    και κακα τα ψεμματα ο παλιος μεγαλος V10 ηταν καπως αχρωμος ηχητικα σε αντιθεση με τη lamborghini που πετυχε εναν φοβερο ηχο..
    οποτε ουδεν κακο!
    το μονο που μενει ειναι να πετυχουν ξανα μια ακραια και εμπνευσμενη εμφανιση!

    • Anestis Genk

      V8+V8/4 ήταν

      Δηλαδή είχε πιο πολλά κοινά στοιχεία με έναν κλασσικό αμερικάνικο V8 παρά με έναν V10. Να υπενθυμίσω πως δεν είχε εκκεντροφόρους επικεφαλείς αλλά είχε έναν στο κέντρο του V και με ωστήρια κινούσε τις βαλβίδες που νομίζω ήταν 2 ανά κύλινδρο.
      Εγώ επικροτώ αμερικανιά, οι πολλές βαλβίδες, οι εκκεντροφόροι κτλ είναι για τους τσιγγούνηδες που δεν θέλουν κυβικά.

  • xtra

    δωσε και τριακτινη ζανταρα και κλεισαμε !