Η Ssangyong αναμένεται να παρουσιάσει την τέταρτη γενιά του Korando το 2020, με την κορεάτικη εταιρία να ετοιμάζει και μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του. Αυτή πιθανότατα θα αντλεί στοιχεία από το e-SIV Concept, το οποίο μηχανικά φορούσε έναν ηλεκτροκινητήρα 140 kW (190 ίππων) και μια μπαταρία 61,5 kWh. Η εταιρία είχε ανακοινώσει ότι αυτή του χαρίζει μια αυτονομία 320 με 450 χλμ., με την τελική να περιορίζεται στα 150 χλμ/ώρα.

Εκτός από ηλεκτροκινητήρα, η SsangYong έχει εκδηλώσει το ενδιαφέρον της να εξελίξει ένα υβριδικό diesel σύνολο. Αυτός ο κινητήρας θα συνδυάζει το καλύτερο και των δύο κόσμων, θεωρητικά τουλάχιστον, προσφέροντας βελτιωμένη κατανάλωση καυσίμου, χαμηλότερες εκπομπές CO2, καλή ροπή και βελτιωμένο εύρος οδήγησης. Ο πρόεδρος της SsangYong Αγγλίας, Nick Laird, δήλωσε σχετικά:

Ενδιαφέρομαι να δω πώς λειτουργεί το υβριδικό ντίζελ. Νομίζω ότι υπάρχει ένα μέρος για έναν υβριδικό diesel κινητήρα. Πολλά από τα μοντέλα μας χρησιμοποιούνται για ρυμούλκηση και γι ‘αυτό πρέπει να έχουν καλή ροπή. Το πετρέλαιο λειτουργεί πολύ καλά για αυτό το είδος εφαρμογής, όπως και τα ηλεκτρικά και υβριδικά.

Ο Laird παραδέχθηκε ότι η συγκεκριμένη τεχνολογία βρίσκεται σε εξέλιξη, αλλά οι καταναλωτές θα έχουν την τελευταία λέξη γι ‘αυτό, λέγοντας:

Ελπίζω ότι η αγορά diesel θα ανακάμψει. Νομίζω ότι αξίζει.