Η Volkswagen επιστρέφει φέτος μετά από 31 χρόνια στην διάσημη ανάβαση του Pikes Peak, που θα διεξαχθεί στις 24 Ιουνίου. Έτσι ετοίμασε το I.D. R Pikes Peak, το οποίο χθες ολοκλήρωσε με επιτυχία τις πρώτες δοκιμές στη διάσημη ανάβαση του Κολοράντο.

Οδηγός του είναι ο Romain Dumas, με την Volkswagen να κάνει τις ρυθμίσεις στην ανάρτηση, αλλά και στο σύστημα διαχείρισης ενέργειας του κινητήρα.

Για την καλύτερη αεροδυναμική, ένα μοντέλο με κλίμακα 1:2 δοκιμάστηκε στην αεροσήραγγα της Porsche, με τους μηχανικούς να δοκιμάζουν πάνω από 2.000 μέρη, τα οποία βγήκαν από 3D εκτυπωτές. Η VW θέλει να καταρρίψει το ρεκόρ του ταχύτερου ηλεκτρικού αγωνιστικού, το οποίο έχει κάνει χρόνο 8:57.118, αλλά δεν θα έλεγε όχι αν κατάφερνε να σπάσει και το ρεκόρ του Sebastien Loeb με το Peugeot 208 T16 και χρόνο 8:13.878.

Να θυμίσω, το I.D. R Pikes Peak. αποδίδει 680 άλογα (500 kW) και 650 Nm ροπή. Το βάρος του αγωνιστικού είναι 1.100 κιλά, χάρη στην εκτενή χρήση carbon στο μονοκόκ σασί και το σώμα του. Για το 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται μόλις 2,25 δευτ.

Ο σχεδιασμός του I.D. R Pikes Peak φέρνει αρκετά στα LMP1 πρωτότυπα του παγκοσμίου πρωταθλήματος αντοχής και είναι κατασκευασμένο εξολοκλήρου από carbon. Ο Dumas έχει πλούσιο βιογραφικό, και -μεταξύ άλλων- κέρδισε το 2016 με την Porsche τον 24ώρο αγώνα του Le Mans, κάτι που είχε κάνει και το 2010 με την Audi. Ακόμα έχει κερδίσει το WEC το 2016, τον 24ωρο αγώνα του Nurburgring τέσσερις φορές, τον 24ωρο αγώνα του Spa δύο φορές, και τον 12ωρο του Sebring μια φορά. Επίσης κέρδισε το Pikes Peak το 2016.