Το λογότυπο αποτελεί τη γραφιστική αποτύπωση ενός εμπορικού σήματος μιας επιχείρησης, ενός οργανισμού ή ενός ιδρύματος, το οποίο εκφράζει την εταιρική του ταυτότητα και χρησιμοποιείται με σκοπό να την επικοινωνήσει στην αγορά και να την κάνει αναγνωρίσιμη. Συνήθως, το λογότυπο εκφράζεται από ένα γραφιστικό σχέδιο/σύμβολο, το όνομα της εταιρίας/οργανισμού, ή συνδυασμός και των δύο.

Καθώς το λογότυπο είναι συνυφασμένο με την εταιρική ταυτότητα της επιχείρησης που εκπροσωπεί και την κάνει αναγνωρίσιμη, αυτό θα πρέπει να παραμένει αμετάβλητο σε κάθε μορφή οπτικής επικοινωνίας, είτε αυτή είναι έντυπη, είτε ηλεκτρονική ή outdoor. Για το λόγο αυτό βλέπουμε πολύ σπάνια οι καθιερωμένες εταιρίες παγκοσμίως να αλλάζουν το λογότυπο τους, ή όταν γίνεται κάτι τέτοιο να μην αλλάζει ο κύριος σχεδιασμός τους. Και αυτό γιατί η εικόνα είναι που μένει αποτυπωμένη στο μυαλό του καθενός.

Το λογότυπο της Hyundai αποτελείται από το στυλιζαρισμένο γράμμα “Η”, που περιέχεται σε ένα οβάλ και εκτός από το πρώτο γράμμα του ονόματός, συμβολίζει επίσης δύο ανθρώπους (την εταιρεία και τον πελάτη) να κάνουν χειραψία. Το H έχει μια κλίση προς τα δεξιά, και αυτή φαίνεται να επηρεάζει τη στάση της χειραψίας. Το άτομο στα αριστερά, πιθανότατα ξεκινάει τη χειραψία, έχοντας κλίση προς τα εμπρός. Ο παραλήπτης της χειραψίας φαίνεται να τραβιέται λίγο προς τα πίσω, ενώ χρησιμοποιεί το πόδι του για να σταθεροποιηθεί.

Και κάπως έτσι, δεν θα δεις ποτέ ξανά το λογότυπο της Hyundai σαν ένα απλό γράμμα…