Το συγκεκριμένο Skoda Octavia 1.9 TDI στα 20 χρόνια της ζωής του έχει διανύσει 695.000 χλμ και αφού έχουμε δει την κατάσταση που βρίσκεται ο κινητήρας μετά από τόσα χρόνια χρήσης, ήρθε η ώρα να δούμε πόσα άλογα παράγει.

Από το εργοστάσιο ο κινητήρας απέδιδε 90 άλογα, αλλά ο προηγούμενος ιδιοκτήτης του του είχε τοποθετήσει νέο πρόγραμμα στην ECU, αυξάνοντας κατά περίπου 20 άλογα την ιπποδύναμη. 20 χρόνια μετά, το αυτοκίνητο ανέβηκε στο δυναμόμετρο και έδειξε πως αποδίδει 106,8 άλογα με 245,45 Nm ροπής, μόλις 5 άλογα λιγότερα από όσα απέδιδε μετά την τοποθέτηση του προγράμματος.

  • Γιώργος Βαρδου

    τι να καταλάβει η Octavia και ειδικά diesel. o 1.9 TDI ίσως είναι ο καλύτερος, πιο αξιόπιστος ντίζελ. αν δείτε κι αυτός στο βίντεο τι καταναλώσεις πέτυχε

  • μετα το autoblog.gr που τα αρπαζει χονδρα απο τους γερμανους κατω απο το τραπεζι…ερχοντε και οι γιουτιουμπερς που παν να ριξουν σταχτη στα ματια του κοινου για τα σαπιοντιζελ του γκρουπ !! τι οχι ?? :-P

    • Mika

      Yπαρχει οργανωμενο κυκλωμα λεμε!!!
      :p

    • Spider

      Χρεποσαπιοντήζελ παρακαλώ…

  • SkidRAW

    Car throttle! Ο Alex ειναι απο τους αγαπημενους μου,χωρις αμερικανικα yo man και ηλιθιους μοντερνισμους οπως βλεπουμε αλλου, εχει δειξει τρομερα πραγματα στο καναλι του, και σας προτεινω να δειτε και το “What It’s Like Driving 3000 Miles On The Crazy Gumball Rally”.

    Σχετικα με την απωλεια ισχυς τωρα σε παλια αυτοκινητα, με ενα ξεκαπνισμα κινητηρα που κανουν καποιοι και εδω στην Ελλαδα, η ισχυς δεν επανερχεται ξανα στα εργοστασιακα επιπεδα?

    • xtra

      νομιζω πρεπει να κανει ενα αρθρακι το @autoblog σχετικα με το τι ισχυει με το ξεκαπνισμα..

  • hellboy

    o μαιλσ περασε ζωαρα……… με το λαδακι του στην ωρα του..
    ετσι ειναι αν συντηρητε ενα οχημα σωστα… απλα πραγματα!

  • DJ_D

    Και καλά καυσαέρια. Πατά γκάζι και μαυρίζει η οθόνη.

  • Herc

    Kαλα τωρα.Και που ξερουμε εάν εβγαζε 120-130 πριν.
    Τα καυσαερια να μετρησουν, που και καινουργια είναι 20 φορες πανω.Τωρα σε αυτά τα χιλιόμετρα, ποταμοπλοιο παιζει να είναι πιο καθαρο.

  • Giannisk

    Δεν ξέρουμε τι συντήρηση είχε, αν έγινε κάποια μεγάλη ανακατασκευή σε σημαντικά μέρη του κινητήρα και πολλά ακόμη. Ας μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για ένα diesel 1900cc 20ετίας με 90 άλογα (όσα το sunny του θείου μου). Επίσης προδιαγραφές ρύπων euro 2 το οποίο σημαίνει ότι δεν έχει και πολλούς περιορισμούς.

    Υ.Γ. Τα Ταξί της γενιάς του πηγαίνουν ακόμη αλλά το ντουμάνι από πίσω είναι σαν τα φουγάρα στα Διαβατά.

  • gv

    ωραια γιατι δεν αγοραζουμε ολοι απο ενα ντιζελ τοτε?
    κλεβουν στις μετρησεις και σκοτωνουν κοσμο στις πολεις αλλα δε πειραζει..

  • pas!

    ΜΙΑΣ Skoda octavia .. Εδω γελάμε ..

    Όντως ρε παιδιά ? Έπιασε τόπο το μάρκετινγκ ?

    Θηλυκό αμάξι δεν ήσουν κ δε θα γίνεις ποτέ Σκόντα ..

    • Γιώργος Βαρδου

      Η Octavia είναι το μοναδικό Skoda που είναι θηλυκό (ακόμα κι η ίδια η Skoda Greece – Kosmocar στις διαφημίσεις την εκφωνεί ως θηλυκή https://www.youtube.com/watch?v=H375YN7ELGs

    • pas!

      Ακόμα και η ίδια? Σοβαρά? Τι θα έλεγε δηλαδή? Αφού αυτή ξεκίνησε να το προμοταρει… ΟΎΤΕ ΚΑΝ Σκόντα