Την ευκαιρία να οδηγήσει ένα αγωνιστικό Tesla P100DL του πρωταθλήματος Electric GT είχε την ευκαιρία ο διάσημος Βρετανός παρουσιαστής Tiff Needell, μεταφέροντας μας τις εντυπώσεις που του άφησε.

Το πρωτάθλημα θα ξεκινήσει στις 3-4 Νοεμβρίου στην πίστα της Jerez, στη Ισπανία και θα ακολουθήσουν αγώνες στις πίστες του Paul Ricard, του Nurburgring, του Assen, του Silverstone, του Algarve και άλλες, με τον τελευταίο αγώνα να γίνεται στην πίστα της Vallelunga, στην Ιταλία, στις 27-28 Οκτωβρίου του 2019.

Στο πρωτάθλημα θα συμμετέχουν 10 ομάδες με 2 αυτοκίνητα η κάθε μια, και κάθε αγώνας θα αποτελείται από μια περίοδο δοκιμών 20 λεπτών, μια περίοδο κατατακτηρίων 30 λεπτών και δύο αγώνες 60 χλμ.

Τα 20 αγωνιστικά να είναι πανομοιότυπα και βασίζονται στην δυνατότερη έκδοση του Tesla Model S, την P100D, όπου για την περίσταση έχει μετονομαστεί σε P100DL Με την αφαίρεση όλων των αχρείαστων στοιχείων, αλλά την προθήκη του απαραίτητο roll-cage, το βάρος έχει μειωθεί περίπου 525 κιλά, κάτι που σημαίνει ότι το αγωνιστικό πλέον ζυγίζει περίπου 1.600 κιλά.

Οι ηλεκτροκινητήρες αποδίδουν 785 άλογα και 995 Nm, με τα 100 χλμ/ώρα από στάση να τα κάνουν σε μόλις 2,1 δευτ. (0,3 δευτ. πιο γρήγορα σε σχέση με το εργοστασιακό), με την τελική τους ταχύτητα να αγγίζει τα 250 χλμ/ώρα.

Τα μηχανικά μέρη είναι εντελώς εργοστασιακά, με την μπαταρία 100kWh να είναι η μεγαλύτερη που υπάρχει στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Ο CEO του πρωταθλήματος, Mark Gemmel, είναι βέβαιος ότι η αξιοπιστία του εργοστασιακού hardware είναι εξαιρετικά υψηλή, ενώ δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι οι ηλεκτροκινητήρες θα έχουν να κινήσουν κατά 25% ελαφρύτερο αμάξωμα.

Η Pirelli θα προμηθεύει τα σλικ ελαστικά, με τα εμπρός να είναι διαστάσεων 265 χλστ., τα πίσω 305 χλστ., με τις ζάντες να έχουν διάμετρο 18 ίντσες, Ακόμα υπάρχουν αναβαθμισμένα φρένα, υδραυλικό χειρόφρενο. Στην τελική ταχύτητα το αυτοκίνητο παράγει 51 κιλά κάθετης δύναμης στον εμπρός άξονα και 92 κιλά στον πίσω. Το αμάξωμα είναι κατασκευασμένο από carbon υψηλής αντοχής.

  • Giorgos S.

    Για μένα είναι απλά ένα αδιάφορο πρωτάθλημα στο οποίο μπορεί να έχει προο.σπεράσματα αλλά δεν θα έχει καθόλου ήχο,Και χωρίς ήχο δεν έχει νοστιμάδα.Δηλαδή να κάθομαι να παρακολουθώ και να ακούω άλλους εξωτερικούς ήχους και όχι των αυτοκινήτων είναι απλά αδιάφορο και βαρετο.

  • Giorgos S.

    Για μένα είναι απλά ένα αδιάφορο πρωτάθλημα στο οποίο μπορεί να έχει προο.σπεράσματα αλλά δεν θα έχει καθόλου ήχο,Και χωρίς ήχο δεν έχει νοστιμάδα.Δηλαδή να κάθομαι να παρακολουθώ και να ακούω άλλους εξωτερικούς ήχους και όχι των αυτοκινήτων είναι απλά αδιάφορο και βαρετο.

  • Γιώργος Εμπέρ

    Οπως ηταν αναμενομενο. Το πανυγηρι κρατησε μεχρι που ζεσταθηκαν οι μπαταριες. Μετα η αποδοση απλα επεσε δραματικα. Το τραγικο ειναι που στο τελος το ψυχουν με πιστολακια. Τι να πεις…. Εχουν ακομα πολυ δρομο για την τελειοποιηση τα ηλεκτρικα

    • γιαυτο δεν ειναι οι δοκιμες ?? πιστολακια δεν εχουν ακομα και στην F1 ??

    • Γιώργος Εμπέρ

      Μα δεν το λεω ειρωνικα. Οι κινητηρες εσωτερικης καυσης εχουν εναν αιωνα εξελιξης στην πλατης τους και εφτασαν εδω που εφτασαν και ακομα εχουν περιθωρια για να τελειωποιηθουν. Οι ηλεκτροκινητηρες ειναι το μελλον απλα ειναι ακομα σε πολυ προϊμο σταδιο. Εχουν παρα πολυ δρομο μπροστα τους και δεκαδες προβληματα να εξαλειψουν.

      Δεν ειναι μονο οι μπαταριες που θερμαινονται. Ειναι το βαρος τους, ο χρονος φορτισης τους, η διαρκεια μπαταριας με το γκαζι μονιμα στο πατωμα να πηγαινεις ταπα, το κοστος τους και η ενταξη των ηλεκτροκινητων στην καθημερινοτητα μας με πληθωρα σταθμων φορτισης

    • μα καπως δεν πρεπει να ασχοληθουμε και με αυτα για να ερθει η απαιτουμενη εξειξη τους ???