Για δεύτερες συνεχόμενες κατατακτήριες, η Red Bull ήταν μακριά από τις Mercedes και Ferrari. Όπως ακριβώς στην Αυστρία, έτσι και χθες, ο Max Verstappen ήταν 7 δέκατα πίσω από την pole position, σε μια πίστα που έχει μεγάλες απαιτήσεις από τους κινητήρες, με τους οδηγούς να κολλούν το γκάζι στο πάτωμα για το 80% του γύρου στις κατατακτήριες.

Ο Ολλανδός υπολογίζει πως έχει χάσει ένα δευτερόλεπτο στον γύρο λόγω του κινητήρα της Renault, αν και προσωπικά θεωρώ το νούμερο αυτό υπερβολικό. Όπως και να ‘χει, ο 20χρονος ισχυρίζεται ότι ο R.E.18 έχει έλλειμμα κοντά στα 80 άλογα, κάτι ιδιαίτερα κακό αν σκεφτούμε ότι πολλές από τις στροφές στο Silverstone περνιούνται με τέρμα γκάζι.

Αν χάσεις 70-80 άλογα, ξέρεις ότι θα δυσκολευτείς. Επίσης, με τα μονοθέσια που έχουμε, αρκετές στροφές είναι με τέρμα γκάζι, οπότε γίνεται όλο και πιο δύσκολο. Ένα μεγάλο πρόβλημα, επίσης, είναι πως, όταν στρίβεις με τέρμα γκάζι και μετά από τη στροφή επιταχύνεις, ο κινητήρας σου δεν τραβάει.

Ξέρεις ότι απλά δεν έχεις την ιπποδύναμη. Και, όταν οι στροφές είναι με τέρμα γκάζι, χάνεις ακόμα περισσότερο όταν στρίβεις το τιμόνι. Αν χάνεις περισσότερο από ένα δευτερόλεπτο στις ευθείες, ξέρεις ότι θα είναι δύσκολο, αλλά ήμουν χαρούμενος με την απόδοση του μονοθεσίου, δεν έχω κάτι να παραπονεθώ.

Δεν ξέρω πόσα ακριβώς άλογα χάνουμε, όμως, όταν χάνεις πάνω από ένα δευτερόλεπτο στον γύρο, ξέρεις ότι είναι πολλά. Οδηγώ για τέταρτο χρόνο έτσι. Πρέπει να το συνηθίσεις μετά από αυτό. Φυσικά και δεν είναι αυτό που θέλεις, αλλά έτσι είναι η κατάσταση.