O αρχιμηχανικός της Toyota, ο Tetsuya Tada αποκάλυψε πως η εταιρία του έχει θέσει υψηλούς στόχους για νέα Supra. Συγκεκριμένα δήλωσε πως η Supra έχει τα ίδια επίπεδα στρεπτικής ακαμψίας με το Lexus LFA, χωρίς μάλιστα να κάνουν χρήση carbon, κάτι που όπως αποδείχτηκε, ήταν το πιο δύσκολο πράγμα κατά την ανάπτυξη του αυτοκινήτου.

Η νέα Supra έχει φαρδύτερο μετατρόχιο από το GT86, αλλά μικρότερο μεταξόνιο, με το κέντρο βάρους να έχει μειωθεί. Η ομάδα του Tada εργάζεται πάνω στη νέα Supra από το 2012. Όπως είπε:

Ο κανονικός κύκλος για την ανάπτυξη ενός αυτοκινήτου είναι περίπου τρία χρόνια, αλλά με την Supra θέλαμε να είμαστε απόλυτα βέβαιοι πως όλα θα είναι απολύτως σωστά.

Και συμπλήρωσε:

Νομίζω πως η νέα Supra θα είναι το τελευταίο δώρο από την Toyota για όσους απολαμβάνουν να ακούν τον ήχο που παράγει ένας βενζινοκινητήρας στις υψηλές στροφές. Στο μέλλον, με τους κανονισμούς ρύπων να γίνονται όλο και αυστηρότεροι, θα είναι δύσκολο έως ακατόρθωτο, να βγάλουμε στην αγορά ένα σπορ μοντέλο χωρίς αυτό να κάνει χρήση ηλεκτροκίνησης.

Η νέα Supra αναμένεται να παρουσιαστεί επίσημα στην έκθεση του Detroit τον ερχόμενο Ιανουάριο και κάτω από το καπό θα υπάρχει ένας 2,0-λιτρος τετρακύλινδρος κινητήρας απόδοσης 195 (20i) και 255 ίππων (30i), καθώς και ο 3,0-λιτρος απόδοσης 340 ίππων με 450 Nm ροπής (40i). Όλοι θα συνδυάζονται με 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.