GP Γερμανίας 2018, FP1: Ταχύτερος ο Ricciardo

Σχετικά άρθρα

FP1

Μετά από την αδυναμία της Red Bull να ανταγωνιστεί τις Ferrari και Mercedes στο Silverstone, η αυστριακή ομάδα ξεκινά με το δεξί το 3ήμερο στο Hockenheim. Ο Daniel Ricciardo σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στα πρώτα ελεύθερα δοκιμαστικά, όντας 4 χιλιοστά ταχύτερος από τον δεύτερο Lewis Hamilton. Βέβαια, ο Αυστραλός θα λάβει ποινή 20 θέσεων στην εκκίνηση της Κυριακής, λόγω νέων εξαρτημάτων στο power unit του.

Στην τρίτη θέση ο Max Verstappen, μπροστά από τον Sebastian Vettel, ωστόσο αξίζει να αναφερθεί πως η Scuderia δε χρησιμοποίησε την ultrasoft γόμα. Στην πέμπτη θέση ο Valtteri Bottas, με τους Kimi Raikkonen, Romain Grosjean, Kevin Magnussen, Charles Leclerc και Nico Hulkenberg να ολοκληρώνουν την πρώτη δεκάδα. Ας δούμε τα κυριότερα από το FP1:

Ο καιρός ήταν πολύ καλός, με τον ουρανό να είναι κατά κύριο λόγο καθαρός και τα θερμόμετρα να δείχνουν τους 27°C στον αέρα και τους 39°C στην άσφαλτο. Ο Ricciardo βγήκε πρώτος, όμως τον ακολούθησαν γρήγορα οι περισσότεροι οδηγοί, για το καθιερωμένο installation lap. Ο Verstappen έγραψε τον πρώτο χρόνο, στο 1:16.5, αλλά βελτίωσε στα επόμενα περάσματα.

Μετά το 1:15.0, ο Ολλανδός επέστρεψε στα pits, χωρίς κανείς άλλος να βρίσκεται στην πίστα, στα 15 λεπτά από το ξεκίνημα. Μετά τα πρώτα 20 λεπτά, αρκετοί οδηγοί ξεκίνησαν να γράφουν γύρους, με τον Verstappen να διατηρείται στην κορυφή. Τα μαλακά ελαστικά κυριαρχούσαν και ο Raikkonen ισοφάρισε τον χρόνο του Verstappen, με τον Bottas να είναι ένα δέκατο πίσω.

Ο Ricciardo πέρασε αμέσως μετά στην πρώτη θέση, με 1:14.6, την ώρα που ο Hamilton ξεκινούσε γρήγορο γύρο, αλλά το τρίτο κομμάτι δεν ήταν καλό και περιορίστηκε στην τρίτη θέση. Ο Bottas στη συνέχεια του πήρε τη θέση, όντας 7 χιλιοστά ταχύτερος, ενώ είχε περάσει το πρώτο μισάωρο και οι οδηγοί είχαν λίγα λεπτά μέχρι να επιστρέψουν ένα σετ ελαστικών στην Pirelli.

Ο Hamilton κινήθηκε γρήγορα και πέρασε μπροστά, με 1:14.1, διαλύοντας ήδη το 1:14.3 που χάρισε την pole στον Rosberg το 2016. Ο Ricciardo βελτίωσε τον προσωπικό του χρόνο σε 1:14.4, με τον Vettel να έχει περάσει στην τρίτη θέση, με 1:14.8, την ώρα που είχαμε φτάσει στο 40λεπτο και η πίστα άδειασε και πάλι.

Οι Hulkenberg και Giovinazzi έσπασαν τη σιωπή στα 40 λεπτά για το τέλος της περιόδου. Όλο και περισσότερα μονοθέσια άφηναν τα pits, με τα ultrasofts να κάνουν για πρώτη φορά την εμφάνισή τους. Αυτό σήμαινε βελτίωση των χρόνο και πιο συγκεκριμένα ο Bottas έπιασε κορυφή με 1:13.9. Ο Raikkonen ήταν στην τρίτη θέση, όμως ο Φινλανδός εξακολουθούσε να έχει τη μαλακή γόμα, τη στιγμή που ο Verstappen ξεκινούσε νέο γρήγορο γύρο.

1:13.7 και πρώτη θέση για τον πιλότο της Red Bull, όσο οι μηχανικοί της McLaren είχαν πολλή δουλειά, καθώς εργαζόταν και στα δύο μονοθέσια, με τον Alonso να είναι στην 19η θέση και τον Vandoorne να μην έχει σημειώσει χρόνο. Ο Hamilton απάντησε με 1:13.5 στον Verstappen, κάτι που του έδωσε την πρώτη θέση, στα 30 λεπτά για το τέλος.

Ο Vettel κινήθηκε στο 1:14.7, ελάχιστα πίσω από τον Vettel, όμως ο Γερμανός φορούσε τη μαλακή γόμα, εν αντιθέσει με τους δύο οδηγούς μπροστά του. Ο Vandoorne σημείωσε πέρασμα στα 20 λεπτά από τη λήξη, αλλά παρέμεινε στην τελευταία θέση, με τη βρετανική ομάδα να μην ξεκινά καθόλου καλά το 3ήμερο.

Ο Ricciardo πέρασε στη δεύτερη θέση, με 1:13.6, όντας 15 χιλιοστά ταχύτερος από τον team-mate του, με την πίστα να φιλοξενεί πολύ λίγα μονοθέσια εκείνη τη στιγμή. Μόλις για 4 χιλιοστά, ο Ricciardo έπιασε κορυφή στα 13 λεπτά πριν το τέλος, με την ultrasoft γόμα. Σχεδόν όλα τα μονοθέσια για τα τελευταία χιλιόμετρα στα τελευταία λεπτά.

Ο Alonso κατάφερε να βελτιώσει σε 1:15.6, κάτι που τον μετέφερε στην 12η θέση, έχοντας μπογιά στο εμπρός αριστερά μέρος του μονοθεσίου του. Τίποτε αξιόλογο δεν συνέβη πέρα από τα παράπονα του Ισπανού επειδή τον έκλεισε ο Hulkenberg.

Το FP2 θα ξεκινήσει στις 16:00 ώρα Ελλάδας.

Αποτελέσματα

Τα highlights

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Αυτό είναι το ειδικό livery της Ferrari για το GP του Μαϊάμι

Την προηγούμενη εβδομάδα, η Ferrari ανακοίνωσε μια πολύ σημαντική συνεργασία με την Hewlett Packard, με τις δύο πλευρές να υπογράφουν πολυετή συμφωνία, με την...

Επίσημο: Εκτός Red Bull o Adrian Newey

Το πολυσυζητημένο διαζύγιο Red Bull-Adrian Newey είναι γεγονός, με την αυστριακή ομάδα να ανακοινώνει μόλις ότι ο 65χρονος Βρετανός μηχανικός και αξιότιμος σχεδιαστής της...

30 χρόνια χωρίς ε-Senna

30 χρόνια συμπληρώνονται σήμερα από την "μαύρη" Πρωτομαγιά του 1994. Τότε που οι δείκτες του ρολογιού έδειχναν 2.17 μ.μ και στην πίστα της Ίμολα...