Η Ferrari έχει καταθέσει στο γραφείο ευρεσιτεχνίας κάτι το εντελώς διαφορετικό από αυτό που θα περίμενε ποτέ κανείς από την ιταλική εταιρία παραγωγής ονείρων.
Συγκεκριμένα, η Ferrari έχει καταχωρήσει τα σχέδια ενός τετρακύλινδρου βενζινοκινητήρα που κάνει χρήση ηλεκτρικού turbo. Τα σχέδια αποκαλύπτουν πως ο κινητήρας διαθέτει μια φτερωτή στο σύστημα εξαγωγής των καυσαερίων, η οποία κινείται από αυτά και δεν συνδέεται μηχανικά με την πλευρά του συμπιεστή του turbo. Η τουρμπίνα αυτή δίνει ενέργεια σε μια ηλεκτρική γεννήτρια, με την ενέργεια να αποθηκεύεται σε μια μπαταρία και στη συνέχεια να ανακατευθύνεται σε έναν ηλεκτροκινητήρα που δίνει κίνηση τόσο στους τροχούς, όσο και σε ένα ηλεκτρικό turbo που αυξάνει την ροή του αέρα στον κινητήρα.
Όλα τα παραπάνω, εκτός του ότι μειώνουν το turbo lag, συμβάλλουν και στη βελτίωση του παραγόμενου ήχου. Πως; Όσο γρηγορότερα περιστρέφεται η φτερωτή στην εξάτμιση, τόσο πιο υψίσυχνος είναι ο ήχος που παράγεται από αυτή. Μάλιστα, η ταχύτητα περιστροφής της φτερωτής μπορεί να ρυθμιστεί έτσι ώστε να παράγεται ο επιθυμητός ήχος αναλόγως των στροφών περιστροφής του κινητήρα.
Στο δίπλωμα ευρεσιτεχνίας της, η Ferrari προσθέτει ένα επιπλέον χαρακτηριστικό στο σύστημα. Ένα μικρόφωνο στην καμπίνα θα παρακολουθεί τον ήχο στο χώρο των επιβατών, με μια ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου να αποφασίσει τον βέλτιστο θόρυβο στην καμπίνα, τροποποιώντας το ηλεκτρικό turbo ώστε αυτό να παράγει τον κατάλληλο ήχο για τους επιβάτες. Αναλόγως με τις συνθήκες οδήγησης, αυτό μπορεί στην πραγματικότητα να κάνει το ηλεκτρικό turbo λιγότερο λειτουργικά αποδοτικό, αλλά έχει το πλεονέκτημα της δημιουργίας ενός πιο ελκυστικό ήχου.
Η συγκεκριμένη διάταξη θα μπορούσε να λειτουργήσει εξίσου καλά ακόμη και σε εξακύλινδρους, σε V8, σε V10 αλλά και σε V12 κινητήρες.