Στις αρχές του περασμένου Ιουνίου η FIA ανακοίνωσε πως τα hypercars επιστρέφουν σε WEC και Le Mans, μιας και θα δημιουργηθεί η κατηγορία Hypercar, με τα αυτοκίνητα αυτά να πρέπει να έχουν KERS στον μπροστά άξονα και υβριδικό σύστημα τετρακίνησης, να μπορούν να κάνουν έναν γύρο στο Le Mans σε 3:20, και να μην έχουν περιορισμό στην επιλογή του κινητήρα. Θα υπάρχει μονάχα περιορισμός στη κατανάλωση καυσίμου.

Αρχικά περισσότερες από 15 αυτοκινητοβιομηχανίες φάνηκε να δηλώνουν αρχικό ενδιαφέρον, βλέπε Toyota, McLaren, Aston Martin, Ferrari και Ford, αλλά οι τελευταίες δύο έχουν αποφασίσει να μην συμμετέχουν στις συζητήσεις με την FIA για τη νέα κατηγορία. Μένει να δούμε τελικά ποιες αυτοκινητοβιομηχανίες θα αποφασίσουν να συμμετάσχουν στη νέα κατηγορία.

  • an0nymouS

    όταν αρχίζουν και σου λένε για περιορισμούς καυσίμου.. απλά τους λες “γεια σας!”

    • thymios tsilimparis

      Αν και συνήθως συμφωνώ με τα σχόλιά σου, εδώ θα διαφωνήσουμε. Η προσωπική μου γνώμη είναι οτι στους αγώνες χρειάζεται μόνο αυτό: περιορισμός στα καύσιμα. Από εκεί και πέρα; Πάρε Χ λίτρα καυσίμου και κάνε ό,τι θες. Θες οικονομικό κινητήρα, αλλά αδύναμο, που να καίει το μισό; Θες τέρας που θα πρέπει να προσέχεις την κατανάλωση; Θες υβριδικό που θα σου δώσει έξτρα βάρος; Θες 6 κυλίνδρους;; 12; Εκεί να δούμε κάθε εταιρεία να κάνει τα δικά της!

      Οπότε οι κανονισμοί που πάνε να εφαρμόσουν…εχουν ενδιαφέρον (εκτός της υποχρέωσης υδριδικού συστήματος)

    • an0nymouS

      εγώ είμαι αντίθετος σε αυτό γιατί απλά θέλω να βλέπω τα μοτέρια να δουλεύουν στα κόκκινα και όχι να παίζουν με τις χαρτογραφήσεις ώστε να μη τερματίσει τον αγώνα.

      πάρε παράδειγμα την F1.. δεν μ’αρέσει που δεν έχει ανεφοδιασμούς. Προσωπικά πάντα..

    • thymios tsilimparis

      Εγώ απ την άλλη μίσησα τους ανεφοδιασμούς στην Φ1!!!

    • an0nymouS

      σου δίνουν το απρόβλεπτο όμως φίλε.. δεν ξέρεις τα καύσιμα δεν ξέρεις τι στρατηγική θα ακολουθήσει ο κάθε οδηγός.. αν θα μπει πότε θα μπει κτλ..

      τώρα όλοι ξέρουμε σίγουρα ένα πιτ στοπ και αναλόγως τη γόμα αν θα μπει και δεύτερο. . και χαρτογράφηση για να μας φτάσουν τα καύσιμα μέχρι το τέλος.

    • thymios tsilimparis

      Κοίτα, συμφωνώ με το απρόβλεπτο. Δεν ξέρεις καύσιμα, δεν ξερεις βάρος, πάει σφαίρα επειδή θα μπει σε 2 γύρους πχ;;

      Αλλά με τους ανεφοδιασμούς βιώσαμε την εποχή με τα λιγότερα προσπεράσματα μέσα στην πιστα. Επίσης να πούμε οτι ναι μεν δεν έχουμε δεδομένη ποσότητα καυσίμου, αλλά κι εδώ η κατανάλωση παίζει ρόλο! Φυσικά και τους απασχολούσε τότε η κατανάλωση, αλίμονο αν δεν ήθελαν να γλιτώσουν έστω και ένα δευτερόλεπτο στον ανεφοδιασμό!

      Όχι οτι προτιμώ τη σημερινή εποχή που ο προπορευόμενος είναι απροστάτευτος μπροστά σε μια ανοικτή φτερούγα….

      Δραματική μείωση της αεροδυναμικής αποδόσης/πρόσφυσης και άυξηση της μηχανικής πρόσφυσης. Κατάργηση DRS, κατάργηση όλων των πλευρικών πτερυγίων, εμπρός αεροτομή στο…30% αυτού που είναι τώρα, μειωση του βάρους και ενδεχομένως αγώνες στα 400 χλμ πλεον, να χάνεται λίγο η μπάλα, να βλέπουμε και την κούραση των πιλότων να παίζει το ρόλο της.

      Θα πέσουν οι χρόνοι φυσικά, ε και;

  • gv

    κατηγορια ονειρο..

  • Nikolaos Charisoglou

    Ferrari χωρις 12 κυλίνδρους κ χωρίς περιορισμούς πιάστε την μετα.ολα παλι για τους γερμανούς γίνονται ήμαρτον Επιτέλους ολα αλλαζουν προς όφελος τους βλεπε φόρμουλα τα τελευταία χρόνια βλεπε wrc εποχή vw βλεπε le man audi οταν ηταν ολα διαφορετικά κέρδιζαν και αλλοι κατασκευαστες